رتبه بندی فرهنگیان سال 1400 اجرایی می گردد ، قول برطرف مسائل شاد تا یکی دو هفته آینده

به گزارش مجله نایس پاتوق، حاجی میرزایی گفت: در حال حاضر لایحه رتبه بندی فرهنگیان آماده است و در سال 1400 اجرایی می گردد.

رتبه بندی فرهنگیان سال 1400 اجرایی می گردد ، قول برطرف مسائل شاد تا یکی دو هفته آینده

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه یه روز تازه درباره نحوه آموزش دانش آموزان در ایام کرونا اظهار کرد: مسئولیت آموزش دانش آموز بر عهده معلم است و نمی تواند بابت انجام کار مطالبه جداگانه داشته باشد.

او درباره شرایط اجرای رتبه بندی برای فرهنگیان اعلام کرد: لایحه رتبه بندی فرهنگیان با همکاری سازمان برنامه و بودجه آماده است و اعتباری هم در بودجه 1400 برای آن در نظر گرفتیم. همچنین همزمان لایحه را در دولت مطرح می کنیم تا در مجلس به تصویب برسد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ممکن است این سوال پیش بیاید که اجرای رتبه بندی جدید یا قبلی چه تفاوت هایی دارد که در پاسخ آن باید بگویم، چون در رتبه بندی قبلی از ظرفیت فصل دهم قانون خدمات استفاده شد، بعد از آن دولت این ظرفیت را برای همه دستگاه ها استفاده کرد بنابراین در لایحه پیش بینی کردیم که در سال 1400 رتبه بندی اجرایی گردد.

حاجی میرزایی در پاسخ به اینکه شرایط آموزشی فعلی را چطور ارزیابی می کنید، گفت: از شرایط آموزشی فعلی راضی نیستم؛ چراکه با شرایط جدیدی آشنا شدیم که تجربه ای در آن نداشتیم.

او درباره شرایط شبکه شاد با اشاره به اینکه از عمر این شبکه 6 الی 7 ماه می گذرد، اظهار کرد: در شرایط کنونی بخش مهمی از اپلیکیشن های فعال در کشور خارجی است و در میان اپلیکیشن های ایرانی هیچ اپلیکیشنی به اندازه شاد مورد استفاده نیست.

وزیر آموزش و پرورش گفت: همراه اول شرایط شبکه شاد را به لحاظ نرم افزار و سخت افزار فراهم کرد و بهترین متخصصان حوزه نرم افزار درگیر این موضوع هستند، شبکه شاد هر هفته نسبت به گذشته شرایط بهتری دارد.

او اعلام کرد: مشکل فعلی شبکه شاد مربوط به شرایط زیرساختی است که در حال ترمیم آن هستیم و طی یک یا دو هفته آینده مسائل رفع خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش درباره دلیل استفاده نکردن از پیغام رسان های داخلی هم گفت: در ابتدای راه اندازی شاد با پیغام رسان های داخلی کار را آغاز کردیم، اما جوابگوی احتیاج ما نبود و حاضر نشدند تست های لازم را انجام دهند.

حاجی میرزایی با تاکید بر اهمیت آموزش حضوری توضیح داد: در کشور های اروپایی که شرایط قرمز دارند باز هم بر حضور تاکید دارند به ویژه در پایه اول آموزش حضوری بسیار مهم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1318

به "رتبه بندی فرهنگیان سال 1400 اجرایی می گردد ، قول برطرف مسائل شاد تا یکی دو هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه بندی فرهنگیان سال 1400 اجرایی می گردد ، قول برطرف مسائل شاد تا یکی دو هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید