خبر مهم درباره پرداخت پاداش بازنشستگان

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران : نوبخت گفت: قول دادیم قبل از فرارسیدن مهر پرداخت پاداش بازنشستگان را شروع کنیم که این امر از ابتدای این هفته با پرداخت 5 هزار و 700 میلیارد تومان شروع شده است.

خبر مهم درباره پرداخت پاداش بازنشستگان

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ارتباط زنده صفحه شخصی خود در اینستاگرام در تشریح اقدامات سازمان برنامه و بودجه کشور برای کادر درمان و فرهنگیان اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور طبق قانون 34 و 35 برنامه و بودجه موظف است عملکرد دستگاه هایی که از دولت بودجه دریافت می نمایند را آنالیز کند و همین کار را در تمامی نهاد ها از جمله بهداشت و درمان انجام داد.

وی گفت: ابتدا شکایات فرهنگیان درباره طرح رتبه بندی معلمان را شنیدم. در جلسات مختلفی این موضوع را آنالیز کردیم و به این نتیجه رسیدیم که شکایات آن ها درست است و خوشبختانه مسائل آن ها رفع شده است.

این مقام مسئول گفت: پس از فرهنگیان، بازنشستگان را دعوت به حل مسائل کردیم و با نمایندگان آن ها به آنالیز قوانین متناسب سازی حقوق ها پرداختیم. قول دادیم قبل از فرارسیدن مهر، پرداخت پاداش بازنشستگان را شروع کنیم که خوشبختانه این امر از ابتدای این هفته با پرداخت 5 هزار و 700 میلیارد تومان شروع شده است.

منابع اقتصادی کارانه کادر درمان تامین شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید نمود: یکی از عمده ترین مسائل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمبود نیرو بود. خوشبختانه سال جاری مجوز استخدام برای 22 هزار پرسنل به وزارت بهداشت داده شده است که اولویت آن ها جذب نیروهای شرکتی و رسمی شدن آن ها به وسیله برگزاری آزمون است.

نوبخت در ادامه با اشاره به اینکه برای پرداخت کارانه، منابع اقتصادی تامین شده است، گفت: پرداخت کارانه کارکنان، جزو وظایف سازمان برنامه و بودجه نیست و سازمان ها موظف هستند از منابع اختصاصی خود آن را تامین نمایند، اما به دلیل شرایط خاص کرونا، امکان کسب درآمد اختصاصی محقق نشد و سازمان برنامه و بودجه مسئولیت تامین این مبالغ را بر عهده گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بعضی از دانشگاه های علوم پزشکی به مدت 12 ماه هم کارانه پرداخت نکرده اند و ما نیز با اولویت احتیاج این نهاد ها وارد عمل خواهیم شد. خوشبختانه منابع اقتصادی آن نیز تامین شده است به طوری که از فردا می توانند پرداخت های خود را شروع نمایند.

او تاکید نمود: پرداخت کامل فوق العاده ویژه در بودجه سال 1400 پیش بینی می گردد.

نوبخت گفت: در لایحه بودجه سال 1400 هر آنچه برای اجرای کامل فوق العاده ویژه در سال آینده ضروری است، پیش بینی خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1180

به "خبر مهم درباره پرداخت پاداش بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم درباره پرداخت پاداش بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید