در صورت تصویب لایحه جدید دولت فدرال ،مجددا کانادایی های واجد شرایط حداکثر تا 26 هفته یاری اقتصادی 2000 دلاری دریافت خواهند کرد

به گزارش مجله نایس پاتوق، دولت فدرال اعلام نمود یکی از سه برنامه ای که برای یاری اقتصادی به افراد واجد شرایط در سال آینده در نظر گرفته بود را تغییر خواهد داد تا مقدار پرداختی آن برابر با مقداری باشد که به وسیله برنامه یاری اقتصادی اضطراری کانادا (CERB) تابحال پرداخت می شد.

در صورت تصویب لایحه جدید دولت فدرال ،مجددا کانادایی های واجد شرایط حداکثر تا 26 هفته یاری اقتصادی 2000 دلاری دریافت خواهند کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به باور کارشناسان سیاسی و اقتصادی ،این حرکت ممکن است حمایت سیاسی مورد احتیاج اقلیت لیبرال ها برای حضور در قدرت و عدم اجبار به برگزاری انتخابات زودرس در ماه های آینده را تامین کند.

لیبرال ها لایحه C-2 را رائه کردند تا در صورت تصویب یاری های جدید اجرا شوند و از سوی دیگر اقلیت لیبرال و در راس آن نخست وزیر جاستین ترودو خواهان حمایت اپوزیسیون برای اجتناب از برگزاری انتخابات زودهنگام در زمان از راه رسیدن موج دوم پاندمی کروناویروس است.

برنامه 37 میلیارد دلاری انتقال از CERB به یاری های دیگر نخستین بار در آگوست توسط کارلا کوالترو وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و شمول معلولان معرفی گردید و طی آن میلیون ها کانادایی مشمول استفاده از یک برنامه بیمه اشتغال به روز رسانی شده در سرانجام ماه می شدند.

در لایحه جدید در عین حال سه یاری موقتی جدید معرفی گردیده که هدف شان رسیدگی دقیق تر به کانادایی هایی است که کار نمی نمایند یا صلاحیت دریافت بیمه اشتغال را ندارند.

نخستین برنامه مزایای ریکاوری کانادا نام گرفته و طی سال آینده به مدت 26 هفته در دسترس کارکنانی خواهد بود که یا خوداشتغال هستند یا به صورت پیمانکاری یا پروژه ای کار می نمایند. در حالیکه در ابتدا قول داده شده بود مبلغ این برنامه 400 دلار در هفته باشد، لیبرال ها اعلام نموده اند که مبلغ آن را به 500 دلار در هفته افزایش داده اند تا به اندازه برنامه CERB یاری اقتصادی در اختیار واجدین شرایط قرار بگیرد.
گروه دیگر واجد شرایط برای این برنامه ، کانادایی هایی هستند که در جستجوی کار هستند ، قبلا کارشان متوقف شده و یا درآمدشان به خاطر کووید-19 به میزان 50 درصد یا بیشتر کاهش یافته باشد اما هنوز خودشان درآمد داشته باشند.به این ترتیب افراد واجد شرایط بار دیگر برای 26 هفته یاری ماهیانه 2000 دلاری را دریافت خواهند کرد.

هنوز زمان اجرای این طرح در سال آینده پس از تصویب نهایی معین نشده است .

برنامه بعدی یاری بهبود بیماری کانادا نام دارد و برای افرادی درنظر گرفته شده که ناچار هستند در صورت بیماری در منزل بمانند و یا بخاطر حضور یک بیمار در محل کار ناچار به قرنطینه اجباری می شوند و از کارفرمای خود مرخصی با حقوق به خاطر بیماری و یا قرنطینه اجباری دریافت نمی نمایند . این یاری 500 دلار در هفته و به مدت دو هفته به این گروه پرداخت خواهد شد. این همان مدت زمان لازم برای قرنطینه کروناویروس است.

برنامه جدید سوم یاری بهبود مراقبت کانادا نام دارد و هدفش یاری به افرادی است که احتیاج دارند برای مراقبت از عزیزان خود از جمله بچه ها زیر 12 سال یا عضوی از خانواده که معلولیت دارد، در خانه بمانند. این همچنین شامل افرادی می گردد که به خاطر بسته ماندن مدارس، مراکز مراقبت روزانه یا دیگر مراکز مراقبت مجبور به خانه ماندن هستند. این برنامه تا 26 هفته به ازای هر خانوار پول می دهد و فقط یک بزرگسال در هر خانوار می تواند هر هفته 500 دلار دریافت کند.

لوایح ارایه شده توسط دولت فدرال هنوز باید از مجلس نمایندگان و مجلس سنا عبور نمایند و به این دلیل کریستیا فریلند وزیر دارایی و نخست وزیر از همکارانش در احزاب مختلف خواسته از تسریع این لایحه به درخواست لیبرال ها حمایت نمایند تا این برنامه های حمایتی جدید بتوانند در زودترین حالت ممکن در دسترس کانادایی ها قرار بگیرند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1167

به "در صورت تصویب لایحه جدید دولت فدرال ،مجددا کانادایی های واجد شرایط حداکثر تا 26 هفته یاری اقتصادی 2000 دلاری دریافت خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در صورت تصویب لایحه جدید دولت فدرال ،مجددا کانادایی های واجد شرایط حداکثر تا 26 هفته یاری اقتصادی 2000 دلاری دریافت خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید