گل محمدی: نمی دانم چرا داور برای فولاد پنالتی گرفت

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی پرسپولیس گفت به حسین و بازیکنان خط دفاعی مان فشار زیادی آمد. آن صحنه خیلی واضح بود که پنالی نیست و نمی دانم چرا داور به ضرر ما پنالتی گرفت.

گل محمدی: نمی دانم چرا داور برای فولاد پنالتی گرفت

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این ملاقات با رجحان 2-1 سرخپوشان همراه بود. یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از این مسابقه گفت:

از لحاظ جدولی بازی مهمی برای ما بود و دریافت سه امتیاز هدف اصلی مان بود. ملاقات سنگینی بود زیرا فولاد تیم خوب، فنی و قدرتمندی است. بازی کردن مقابل این تیم همواره سخت است اما خوشبختانه از موقعیت های مان خوب استفاده کردیم و فرصت طلب بودیم. بچه ها ها خوب جنگیده و از لحاظ فیزیکی کم نیاوردند. فوتبال فیزیکی و سریعی بود که تنشهای زیادی در آن به وجود آمد. بازی در مجموع خوب بود و توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی پرسپولیس درباره صحنه پنالتی تیم فولاد مطرح کرد:

آن صحنه واقعا پنالتی نبود. توپ به دهان کنعانی زادگان برخورد کرد و دهان وی پر از خون شد. متاسفانه کار را برای ما سخت کرد. فشار زیادی از لحاظ روحی و روانی به ما می آید زیرا 5-4 بازی بود نبردیم و مساوی کردیم. این ملاقات برای ما خیلی مهم و حساس بود اما سوت های جنجالی و یک طرفه به سود حریف فشار زیادی به ما می آورد. به حسین و بازیکنان خط دفاعی مان فشار زیادی آمد. آن صحنه خیلی واضح بود که پنالی نیست و نمی دانم چرا داور به ضرر ما پنالتی گرفت.

وی درباره حاشیه های انتها بازی گفت:

همواره فوتبال در داخل و بیرون از زمین حاشیه های جذابی دارد. آنچه می ماند رفاقت ها و دوستی ها است. به هر صورت هیجان های بازی روی عملکرد بازیکنان و کادرفنی تاثیر می گذارد. آن پنالتی بازی را از تب و تاب انداخت و بحث های فنی زیر سوال رفت اما همه افرادی که برای فوتبال و ادامه لیگ در این شرایط کرونایی زحمت می کشند تشکر کرد. هفته قبلا هم با توجه به آلودگی هوا شرایط خوبی وجود نداشت اما به خاطر مردم و زنده ماندن فوتبال باید از کادر درمان، فوتبالیست ها و عوامل برگزاری تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1414

به "گل محمدی: نمی دانم چرا داور برای فولاد پنالتی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: نمی دانم چرا داور برای فولاد پنالتی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید