خداحافظی گلر لیگ فزونی به خاطر کباب!

به گزارش مجله نایس پاتوق، دروازه بان سانحه دیده طرفدار توضیحاتی درمورد آخرین شرایط خودش ارائه کرد.

خداحافظی گلر لیگ فزونی به خاطر کباب!

به گزارش فارس، مهرداد طهماسبی درمورد سانحه سوختگی خود، گفت: این اتفاق بد به خاطر بی احتیاطی خودم بود. حدود 4 ماه قبل و پیش از بازی نیمه نهایی جام حذفی طرفدار مقابل پرسپولیس مشغول کباب زدن در تراس خانه بودم که گاز نشتی کرد و آتش سوزی خیلی بدی راه افتاد. حدود 40 درصد بدنم دچار سوختگی شد.

وی اضافه کرد: درجه سوختگی در جایی از بدنم یک، بخش هایی دو و جای دیگری سه بود که پیوند پوست انجام دادم. حدود یک ماه در بیمارستان بودم، اما همچنان درگیر درمان هستم. خدا را شکر دست کم الان سرپا هستم، راه می روم و ورزش می کنم، اما درمورد بازگشت به زمین فوتبال باید تصمیم دیگری بگیرم.

دروازه بان فصل گذشته طرفدار درمورد روند درمان خود و اینکه تل چه زمانی درمانش طول خواهد کشید، گفت: بابت کامل خوب شدن مسئله ای ندارم، اما پوست عضو حساسی در بدن است که بازسازی اش مقداری زمان می برد. با توجه به شرایطی که من داشتم مثل شیرجه زیاد زدن و لمس توپ با دستانم، شرایط سخت شده و پوست من هنوز کیفیت معمولی ندارد. مقداری طول می کشد تا کار فیزیکی و دروازه بانی انجام بدهم. اگر طول درمان زیاد طول بکشد، شاید تصمیم دیگری بگیرم.

طهماسبی درخصوص رفتار باشگاه طرفدار با خودش، گفت: جواد رحیمی، میری و قنبرنیا به حدی در این مدت به من لطف داشته و شرمسار ام کردند که فقط می توانم تشکر کنم.

منبع: فرارو
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2260

به "خداحافظی گلر لیگ فزونی به خاطر کباب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی گلر لیگ فزونی به خاطر کباب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید