خداحافظی تلخ یک بازیکن با استقلال ، مقصد غیرمنتظره بعد از ناکامی بزرگ

به گزارش مجله نایس پاتوق، سجاد شهباززاده در حالی فصل قبل به استقلال پیوست که تنها یک سال از آقای گلی اش در لیگ برتر ایران می گذشت.

خداحافظی تلخ یک بازیکن با استقلال ، مقصد غیرمنتظره بعد از ناکامی بزرگ

به گزارش خبرنگاران استقلال روز گذشته یک مهاجم جوان به خدمت گرفت و همزمان با این خرید، 2مهاجم فصل گذشته اش را مازاد اظهار داشت و از خیر آنها گذشت. در روزی که آریا برزگر مهاجم تیم ملی امید رضایتنامه اش را از نفت مسجدسلیمان گرفت و به استقلال پیوست، جدایی 2مهاجم بلندقامت اما ناکام این تیم در فصل گذشته نیز قطعی و رسمی شد. این دو بازیکن سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی بودند که فصل گذشته در همین روزها امید زیادی به درخشش در پیراهن استقلال داشتند، به خصوص شهباززاده که تازه با مبلغی کلان و در انتقالی پرسروصدا از سپاهان به استقلال پیوسته بود.

شهباززاده در حالی به استقلال پیوست که تنها یک سال از آقای گلی اش در لیگ برتر ایران می گذشت. او در فصل 1400-1399 با ثبت 20گل برای سپاهان در حالی آقای گل لیگ شد که تعداد گل هایش برترین رکورد لیگ برتر در دهه اخیر بود. او فصل بعد با اضافه شدن شهریار مغانلو به خط حمله سپاهان، فروغ کمتری در این تیم داشت اما باز هم تأثیرگذار بود. آمار سجاد شهباززاده در آخرین فصل حضورش در سپاهان(01-1400) 5گل و 6پاس گل بود و باعث شد برترین بازیکن لیگ بیستم با امتیاز7.02 در جمع 30بازیکن برتر لیگ بیست ویکم قرار بگیرد.

سجاد بعد از به جا گذاشتن این آمارها راهی استقلال شد و درحالی که پرسپولیس هم به شدت خواستار او بود به تیم رقیب پیوست. اما ستاره اقبال او در استقلال رو به خاموشی گذاشت و سجاد بعد از سال ها یک فصل را بدون حتی یک گل زده به خاتمه رساند.

او که فصل گذشته شماره10 استقلال را به تن می کرد در نخستین هفته ها به عنوان مهاجم اصلی و با امید گلزنی در ترکیب 11نفره ساپینتو قرار می گرفت اما بعد از ناکامی در هفته های نخست خیلی زود از برنامه های سرمربی پرتغالی خارج شد. سجاد فقط 4بار در ترکیب اصلی بود و 12بار هم به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت تا جمع دقایق حضورش در میدان فقط 435دقیقه باشد. آقای گل لیگ برتر در سال1400 فقط 2سال بعد از دریافت کفش طلا با این کارنامه ضعیف استقلال را ترک خواهد نمود. در رسانه ها از تیم شمس آذر قزوین به عنوان مقصد آینده این بازیکن نام می برند؛ تیمی که در خط حمله اش آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول یعنی رحمان جعفری را هم دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2240

به "خداحافظی تلخ یک بازیکن با استقلال ، مقصد غیرمنتظره بعد از ناکامی بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی تلخ یک بازیکن با استقلال ، مقصد غیرمنتظره بعد از ناکامی بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید