مجوز حرفه ای استقلال هم صادر شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، باشگاه استقلال نیز از صدور مجوز حرفه ای این باشگاه با یاری فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش اطلاع داد.

مجوز حرفه ای استقلال هم صادر شد

به گزارش خبرنگاران، این روزها بحث مجوز حرفه ای سازی استقلال و پرسپولیس جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا، به یکی از چالش های این دو باشگاه تبدیل شده است.

مشکل آبی ها در اخذ مجوز حرفه ای سازی، شفاف نبودن بعضی گزارش های حسابرسی باشگاه در ارائه مستندات و مدارک بوده و این اتفاق باعث شده بود که درخواست استقلالی ها برای اخذ مجوز حرفه سازی رد گردد اما در ادامه تعیین شد که مدارک باشگاه استقلال جهت اخذ مجوز حرفه ای کامل و بارگذاری شده است و مسئله ای از طرف باشگاه وجود ندارد.

در ادامه باشگاه استقلال طی بیانیه ای اعلام نمود مجوز حرفه سازی باشگاه استقلال پس از کش و قوس های فراوان صادر شده است. در این بیانیه آمده است: خوشبختانه با حمایت دکتر حمید سجادی، وزیر محترم ورزش و جوانان و آقای عزیزی خادم و جناب آقای بهاروند، مجوز حرفه ای استقلال جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا به وسیله کمیته استیناف صادر شد.

در این بین گفته شده است فهرستی از طلبکاران 2 تیم استقلال و پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد و با توجه با خاتمه مهلت در نظر گرفته شده (خاتمه امشب) از سوی AFC، در صورتی که مصالحه صورت نگیرد یا بدهی پرداخت نگردد، علاوه بر پتانسیل حذف تیم های مربوطه، این احتمال نیز وجود دارد که فدراسیون فوتبال ایران نیز با جریمه روبرو گردد اما مدیران باشگاه استقلال مدعی هستند که این باشگاه بدهی در مرحله اجرایی که باشگاه ملزم به پرداخت آن باشد را ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1840

به "مجوز حرفه ای استقلال هم صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز حرفه ای استقلال هم صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید