دومین اتفاق بد برای کریمی و خاتمه خوش دایی، کام تلخ دو نماینده ایران

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، هفت روز رو به انتها هفته اول اسفندماه اتفاقات تلخ و شیرین زیادی را در دل خود جای داده بود. در این میان علی دایی یکی از شادمان ترین مردان فوتبال ایران بود که هم تیمش سال 92 را با یک پیروزی خوب به انتها برد و هم این که خودش در یک اقدام خیریه و قابل تقدیر به همراه همسرش به موسسه بچه ها سرطانی محک رفت. اما در مقابل علی کریمی با دو اتفاق بد روبرو شد. او به تیم ملی فوتبال ایران دعوت نشد و در ملاقات تراکتورسازی برابر الاتحاد عربستان نیز از زمین بازی اخراج شد.

دومین اتفاق بد برای کریمی و خاتمه خوش دایی، کام تلخ دو نماینده ایران

نفت امیدیه قهرمان لیگ واترپولو شد

بیست و سومین دوره لیگ برتر واترپلو با قهرمانی نفت امیدیه به خاتمه رسید. این تیم در فینال این دوره از رقابت ها که آدینه گذشته برگزار گردید مقابل شهبازی زنجان 14 بر 10 پیروز شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

پیروزی پرسپولیس در آخرین ملاقات لیگ فزونی 93

آخرین ملاقات از هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور آدینه گذشته میان دو تیم پرسپولیس و صبای قم برگزار گردید که طی آن شاگردان علی دایی پیروز شدند حریف خود را با نتیجه 3 بر یک شکست داده و با توجه به ناکامی دیگر رقیبان شان در این هفته از مسابقات به رده سوم جدول رده بندی صعود نمایند. با برگزاری این ملاقات اما مسابقات لیگ برتر تا هفتم فرودین که ملاقاتهای هفته بیست و هشتم برگزار خواهد شد، تعطیل شد. پیش از این بازی و پنجشنبه گذشته اما دو ملاقات از همین هفته بیست و هفتم برگزار گردید که طی آن دو تیم مس و سپاهان به تساوی بدون گل دست یافتند و راه آهن سورینت هم با سه گل تراکتورسازی تبریز را شکست داد.

ورود 15 بازیکن به رنکینگ جهانی تنیس روی میز

فدراسیون بین المللی تنیس روی میز (ITTF) شنبه گذشته و پس از گذشت دو روز از اعلام دومین رده بندی بازیکنان این رشته در امسال میلادی، رنکینگ جدید بازیکنان بر اساس قوانین جدید را خاطرنشان کرد. بر این اساس رنکینگ پینگ پنگ بازان ایران با تغییرات زیادی روبرو شد ضمن اینکه افشین نوروزی، میدیا لطف الله نسبی، واحد مالمیری، عارف احمدی فر، امین میرالماسی، محسن خطیون، محمد امین حنطه، علیرضا ملارجبی، محمد فرقدانی، محمد بوجاریان، محمدعلی روئین تن، احمدرضا عبادی پور و پیمان نوروزی در بخش مردان و پریسا صمدی و زهرا نیاقی ها در بخش بانوان، پانزده بازیکنانی بودند که در رنکینگ جدید صاحب صندلی شدند.

انتصاب رئیس مرکز فناوری و ارتباطات وزارت ورزش و جوانان

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان شنبه گذشته طی حکمی حجت الله دارابی را به عنوان مشاور وزیر و رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات این وزارتخانه منصوب کرد.

معرفی حریفان تیم ملی فوتسال در جام ملت های آسیا

مراسم قرعه کشی مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا 2014 - ویتنام شنبه گذشته برگزار گردید و طی آن تیم ملی فوتسال ایران در گروه B با تیم های استرالیا، چین و اندونزی همگروه شد. ویتنام، کویت، تاجیسکتان و عراق هم در گروه A قرار دریافتد.

تهدید مدیرعامل صبا

بعد از اینکه سید رضا دهناد، رئیس هیات مدیره باشگاه صبای قم به خاطر مسائل اقتصادی از سمت خود کناره گیری کرد و حسن رضوی به جای وی انتخاب شد، شنبه گذشته و بازهم به دلیل شرایط بد اقتصادی، محمدرضا کشوری فرد، مدیرعامل این باشگاه هم تهدید به کناره گیری از سمت خود کرد. کشوری فرد در این باره گفت: شاید مسئولان جدید استان تیم صبا را نمی خواهند؛ با این شرایط ما داریم زجر می کشیم و ادامه کار برایمان سخت شده است.

استرالیا، چین و تایلند حریفان والیبال ایران شدند

قرعه کشی چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) در اجلاس کمیته مسابقات انجام شد و تیم های چین، استرالیا و تایلند به عنوان حریفان ایران در گروه دوم این رقابت ها معرفی گردیدند. این مسابقات به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد. این خبر مربوط به شنبه گذشته است.

احمد میرزاپور پهلوان ایران شد

مسابقات کشتی پهلوانی عظیمسالان کشور با عنوان جام سردار شهید شاطری و سه هزار شهید استان سمنان شنبه گذشته پس از دو روز رقابت میان شرکت نمایندگان به کار خود خاتمه داد. در خاتمه این رقابت ها و در آیین تجلیل از نفرات برتر احمد میرزاپور که در رقابت های دسته 90+ با حریفان خود رقابت نموده بود به عنوان پهلوان ایران معرفی گردید.

ایران میزبان والیبال زیر 23 سال آسیا شد

کنفدراسیون والیبال آسیا در جریان نشست کمیته های مسابقات و داوری این کنفدراسیون که در چین برگزار گردید، امتیاز میزبانی نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال آسیا را به ایران داد. این خبر شنبه گذشته اعلام شد.

خبر خوب برای مدال آوران المپیک

کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک شنبه گذشته خاطرنشان کرد طی مراسمی که 20 اسفندماه برگزار می گردد از دوازده مدال آور ایران در بازی های المپیک لندن تقدیر شده و پاداش آنها پرداخت می گردد. طبق مصوبه هیات اجرایی قبلی کمیته ملی المپیک 70، 50 و 30 میلیون تومان پاداش مدال آوران طلا، نقره و برنز این بازی هاست.

دستگیری سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس!

ماجرای دستگیری شما چه بود؟، این یکی از پرسش های مطرح شده از سعید شیرینی، سرپرست پرسپولیس در مراسم معرفی حامی تیم ملی فوتبال بود که وی در پاسخ به آن گفت: لطفا سوال حاشیه ای نپرسید زیرا به آنها پاسخ نمی دهم. ای در حالی است که پیش از برگزاری این مراسم خبرهای زیادی مبنی بر دستگیر شدن شیرینی مطرح شده بود.

معرفی حریفان ایران در والیبال باشگاهی مردان و زنان آسیا

شنبه گذشته نتیجه قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی مردان و زنان باشگاه های آسیا اعلام شد. بر این اساس تیم هایی از ژاپن، لبنان و ویتنام به عنوان حریفان نماینده ایران در گروه دوم مسابقات باشگاه های مردان آسیا معرفی گردیدند. این رقابت ها 19 تا 27 فروردین ماه در فیلیپین برگزار می گردد. همچنین نماینده ایران در مسابقات باشگاه های زنان آسیا که طی روزهای 28 فروردین ماه تا 5 اردیبهشت ماه در تایلند برگزار می گردد در گروه A با تیم های تایلند، ژاپن، ویتنام، ترکمنستان ملاقات می نماید.

دستیار ایرانی برای کارلوس کی روش

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال شنبه گذشته در حاشیه مراسم معرفی حامی تیم ملی خاطرنشان کرد که از کارلوس کی روش خواسته پس از جدایی سیموئز و تا خاتمه جام جهانی برزیل، از یک دستیار ایرانی در کادرفنی تیم ملی استفاده کند.

معرفی حامی اقتصادی تیم ملی فوتبال

شنبه شب گذشته مراسم معارفه حامی جدید تیم های ملی فوتبال در سالن سران اجلاس کشورهای اسلامی برگزار گردید و طی آن شرکت فناپ و سبز از زیر مجموعه های بانک پاسارگاد به عنوان اسپانسر جدید تیم ملی فوتبال معرفی گردیدند. محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، علی کفاشیان، مهدی تاج، کارلوس کی روش، محمد رویانیان از جمله شرکت نمایندگان در این مراسم بودند.

13 مدال کاراته کاران در جام باشگاه های آسیا

مسابقات کاراته جام باشگاه های آسیا شنبه شب گذشته در کویت به خاتمه رسید. تیم ایران در این رقابت ها در مجموع صاحب سیزده مدال شامل 6 طلا، سه نقره و چهار برنز شد. کومیته تیمی مردان، ذبیح اله پورشیب، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، سحر کرجی و مهسا افسانه (مدال طلا)، کومیته تیمی زنان، سامان حیدری و فاطمه چالاکی (مدال نقره) و کاتای تیمی تیم برادران باتوانی، طراوت خاکسار، الهه رضازاده و سعید احمدی (مدال برنز) مدال آوران ایران در این مسابقات بودند.

صعود شمشیربازان اسلحه سابر در رنکینگ جهانی

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که پیش از این با 84 امتیاز در رده 21 جهان قرار داشت بر اساس رنکینگ جدید که یکشنبه گذشته منتشر شد و به واسطه نتیجه گیری پیروز در مسابقات جام جهانی اسپانیا و ایتالیا پیروز به صعود پنج پله ای شد. بر این اساس تیم ایران با 123 امتیاز صندلی 16 جهان را در رده بندی جدید جهانی به خود اختصاص داده است.

محرومیت مربی فجر به خاطر پرسپولیس!

در جریان ملاقات دو تیم فجرسپاسی شیراز و پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر، محمود خرمزی یاری مربی تیم فجرسپاسی مرتکب تخلفاتی مبنی اعتراض و اهانت به داور مسابقه شد. در همین رابطه و بر اساس اعلام یکشنبه گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این مربی به یک جلسه محرومیت و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

واکنش قلعه نویی به یک شیطنت

جدایی امیرقلعه نویی از استقلال از خبرهایی بود که بعضی رسانه ها چند روزی به آن پرداختند. در همین رابطه اما قلعه نویی یکشنبه گذشته با صدور بیانیه ای که در سه بند تنظیم شده بود، خاطرنشان کرد بعضی شیطنت ها درباره مذاکرات اینجانب با سایر تیم ها منتشر می گردد که همیشه بی اساس و غیر واقعی بوده است. وی همچنین تاکید نمود صدور این اطلاعیه به نشانه تکذیب همه این خبرهای بی اساس است و در صورت تکرار، قطعاً به وسیله مراجع قانونی پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.

صحرانوردان ایران روی سکوی آسیا

تیم ملی دوومیدانی که در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نموده بود پس از دوازده سال پیروز به کسب مدال این رقابت ها شد. یکشنبه گذشته در خاتمه این مسابقات که به میزبانی ژاپن برگزار گردید، ایران در رده تیمی جوانان نایب قهرمان شد و در رده تیمی عظیمسالان هم روی سکوی سوم آسیا ایستاد.

انتصاب مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی

علی اکبر طاهری یکشنبه گذشته با حکم محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی منصوب شد. گودرزی همچنین در احکامی جداگانه عبدالحمید احمدی، حمیدرضا گرشاسبی و محمود کمانی را هم به عنوان اعضای هیأت مدیره این صندوق معرفی کرد.

تکواندوکاران دانشگاه آزاد قهرمان جام باشگاه های آسیا شدند

تیم تکواندو دانشگاه آزاد یکشنبه گذشته با پیروزی بر شهرداری ورامین در ملاقات خاتمهی چهارمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی باشگاه های آسیا به عنوان قهرمانی دست یافت. دانشگاه آزاد در این ملاقات با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت. همچنین در ملاقات رده بندی این مسابقات که با حضور سه تیم ایرانی و پنج تیم خارجی در تهران جریان داشت، تیم قوامین ناجابا نتیجه 5 بر صفر باختر افغانستان را شکست داد و به عنوان سوم دست یافت.

کاروان بدون مدال ایران در المپیک سوچی

بازی های المپیک زمستانی سوچی یکشنبه گذشته پس از 17 روز رقابت میان نمایندگان تیم های شرکت نماینده به کار خود خاتمه داد. کاروان ایران با پنج ورزشکار در این مسابقات شرکت نموده بود که هیچ یک از آنها پیروز به کسب مدال نشدند. بر این اساس فروغ عباسی در ماده آلپاین مارپیچ کوچک در رده چهل و هشتم ایستاد. این بهترین عنوانی بود که ورزشکاران ایرانی در این دوره از مسابقات کسب کردند. فرزانه رضاسلطانی در ماده 10 کیلومتر کلاسیک بانوان و در بین 76 ورزشکار شرکت نماینده در رده هفتاد و سوم نهاده شد. در ماده 15 کیلومتر کلاسیک مردان، سیدستار صید نماینده کشورمان بود که در رده هفتاد و نهم نهاده شد. در ماده مارپیچ عظیم مردان ایران دو نماینده داشت که در خاتمه محمد کیادربندسری در مکان 51 ایستاد و حسین ساوه شمشکی هم در رده 55 جدول کلی را به خود اختصاص داد.

12 آبان؛ زمان جدید بازی های غرب آسیا

زمان جدید چهارمین دوره بازی های غرب آسیا که قرار بود 29 فروردین ماه تا 6 اردیبهشت ماه در کیش برگزار گردد اما بنا به دلایلی لغو شد، دوشنبه گذشته اعلام شد. بر این اساس و به گفته بهرام افشارزاده، این دوره از بازی ها درست یک ماه پس از خاتمه بازی های آسیایی کره جنوبی یعنی از 12 آبان ماه سال آینده آغاز خواهد شد.

وزنه برداران المپیکی؛ بازهم در تیم ملی

دوشنبه گذشته و چند روز پس معرفی بهمن زارع و هادی پانزوان به عنوان مربیان جدید تیم ملی وزنه برداری، اسامی دعوت شدگان به اردوی آماده سازی این تیم از سوی آنها اعلام شد. در این فهرست هجده نفره که در اختیار حسین رضازاده نهاده شد، نام پنج ملی پوش المپیکی یعنی کیانوش رستمی، سعید محمدپور، نواب نصیرشلال، بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی همراه با 6 وزنه بردار از تیم اعزامی به رقابت های جهانی 2013 و همین طور چند چهره جدید دیده می گردد.

شکست استقلال، تساوی فولاد

روز اول از هفته نخست رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه آغاز شد و دو نماینده ایران برابر حریفان خود به میدان رفتند. در استادیوم آزادی تهران تیم فوتبال استقلال برابر الشباب عربستان با نتیجه یک بر صفر بازنده شد تا آغاز ناامید نماینده ای در این رقابت ها داشته باشد. تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز که به قطر رفته بود برابر تیم الجیش به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

حضور ادینهو به مشکل خورد

در حالی که عنوان شده بود لوسیانو ادینهو بازیکن برزیلی تیم فوتبال مس کرمان برای حضور در تیم ملی فوتبال و دریافت تابعیت ایران با کارلوس کی روش به توافق رسیده است اما مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال این خبر را تایید نکرد. او گفت که ادینهو هیچ مراجعه ای به فدراسیون فوتبال نداشته و از نشست این بازیکن با کی روش هم بی خبر است. از سوی دیگر با توجه به قوانین فیفا بعید است که ادینهو بتواند تابعیت ایران را بگیرد.

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد

از سوی کارلوس کی روش اسامی 34 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به توضیح زیر اعلام شد:

دروازبانان: رحمان احمدی(سپاهان)، دانیال داوری (برانشوایگ)، علیرضا حقیقی (اسپورتینگ کویلیا)، سوشا مکانی (فولاد خوزستان)، حامد لک (تراکتورسازی تبریز)

مدافعان:

سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی و مهرداد پولادی (پرسپولیس)، مهرداد بیت آشور (ونکوور)، محمد خانزاده (ذوب آهن)، هاشم بیگ زاده و امیرحسین صادقی (استقلال)، پژمان منتظری (ام الصلال)، احمد آل نعمه (نفت تهران)، احسان حاج صفی (سپاهان) و مهرداد جماعتی (فولاد خوزستان)

خط میانی:

آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری (استقلال)، جواد نکونام (الکویت)، رضا حقیقی (پرسپولیس)، بختیار رحمانی (فولاد خوزستان)، علی کریمی (سپاهان)، مجتبی جباری (الاهلی قطر)، قاسم حدادی فر (ذوب آهن)

خط حمله:

اشکان دژاگه (فولهام)، مسعود شجاعی (لاس پالماس)، یعقوب کریمی (سپاهان)، علیرضا جهانبخش (نایخمن هلند)، محمدرضا خلعتبری و پیغام صادقیان (پرسپولیس)، کریم انصاری فرد (تراکتورسازی تبریز)، رضا قوچان نژاد (چارلتون) و رضا نوروزی (نفت تهران)

موافقت آناستازی برای حضور در تیم ملی ایران

انتها پس از مذاکرات فدراسیون والیبال ایران با سرمربی تیم ملی لهستان، آندره آناستازی مربی پرافتخار والیبال جهان اعلام آمادگی خود را برای پذیرفتن سکان راهنمایی تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد اما طبق اعلام رئیس فدراسیون والیبال برای توافق نهایی مسائلی از جمله مبلغ قرارداد و تعداد دستیاران خارجی وجود دارد.

پیروزی شیرین تراکتورسازی برابر الاتحاد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به عنوان سومین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا عصر چهارشنبه در اولین بازی خود به مصاف تیم الاتحاد عربستان رفت و در شرایطی که از دقیقه 60 علی کریمی بازیکن تاثیرگذار خود را به خاطر دریافت دومین کارت زرد اخراج شده دید، با گل دقیقه 82 کریم انصاریفرد پیروز شد حریف عربستانی را در تبریز شکست دهد تا نخستین گام را در فصل جدید محکم بردارد. علی کریمی هم که انتظار می رفت در لیست کی روش باشد و نبود، دومین اتفاق بد را در یک روز تجربه کرد.

اقدام قابل تقدیر علی دایی

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از فرصت تعطیلی تمرینات این تیم استفاده کرد و روز سه شنبه به همراه همسرش راهی موسسه محک شد و دقایقی را با بچه ها سرطانی این موسسه مصاحبه کرد و با آنها به بازی پرداخت.

سپاهان دومین ایرانی بازنده

تیم فوتبال سپاهان که به عنوان چهارمین نماینده ایران در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر رفت، چهارشنبه شب شکست سنگین خارج از خانه را پذیرفت. شاگردان کرانچار که در زمین السد به میدان رفته بودند تا دقایق خاتمهی با میزبان خود مساوی نموده بودند اما در کمتر از پنج دقیقه دو گل دیگر دریافت کردند تا در نهایت 3 بر یک بازنده زمین را ترک نمایند و بعد از استقلال دومین تیم بازنده ایرانی در هفته اول باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 852

به "دومین اتفاق بد برای کریمی و خاتمه خوش دایی، کام تلخ دو نماینده ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین اتفاق بد برای کریمی و خاتمه خوش دایی، کام تلخ دو نماینده ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید