کارگزاری رسمی تامین اجتماعی شهرستان شازند افتتاح شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا بیدهندی، مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی عصر سه شنبه در مراسم افتتاح پنجمین کارگزاری رسمی تامین اجتماعی استان مرکزی با مالکیت بخش خصوصی در شازند، گفت: پنجمین کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در استان مرکزی امروز و در هفته دولت در شازند افتتاح شد و امیدواریم تا خاتمه امسال با راه اندازی چهار کارگزاری دیگر مجموع این واحدها در استان به 9 مرکز افزایش یابد.

کارگزاری رسمی تامین اجتماعی شهرستان شازند افتتاح شد

وی در بخش دیگر سخنان خود اضافه کرد: برنامه عملیاتی سازمان تامین اجتماعی در سال 97 توسعه هر چه بیشتر خدمات در قالب بستر الکترونیکی است.

بیدهندی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر بیش از 98 درصد از کارفرمایان تامین اجتماعی در استان مرکزی و 75 درصد بیمه شدگان حرفه ها و مشاغل آزاد و گروه های بیمه ای خاص، خدمات ارسال لیست حق بیمه ماهانه و دریافت فیش حق بیمه خود را به صورت الکترونیکی و غیر حضوری ارسال و دریافت می نمایند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی اعلام کرد: تامین اجتماعی در شهرستان شازند در حال حاضر با بیش از 61 هزار نفر بیمه گردیده و مستمری بگیر که خدمات بیمه و درمان خود را از این سازمان دریافت می نمایند به عنوان شعبه تیپ یک در حال فعالیت است.

لزوم گسترش خدمات تامین اجتماعی در شهرستان شازند

مصطفی عرب، فرماندار شهرستان شازند نیز در این مراسم گفت: شهرستان شازند به عنوان یکی از قطب های مهم صنعتی در استان مرکزی شناخته می گردد و استقرار صنایع بزرگ، اثرگذار و استراتژیک در این منطقه گسترش خدمات سازمان تامین اجتماعی به جامعه کارگری در این شهرستان را می طلبد.

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان شازند به عنوان تنها مرکز درمانی شهرستان، با ارایه خدمات تخصصی و عمومی به مخاطبان سازمان تامین اجتماعی و همچنین سایر مراجعین، هم اکنون با ضریب اشغال تخت بیش از 80درصد نقش مهمی در حوزه بهداشت و درمان منطقه ایفا می نماید و با پیگیری هایی که به عمل خواهد آمد به زودی شاهد افتتاح بخش آی.سی.یواین بیمارستان خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 25

به "کارگزاری رسمی تامین اجتماعی شهرستان شازند افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگزاری رسمی تامین اجتماعی شهرستان شازند افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید