معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در نمایشگاه سفر و هتلداری مسکو 2023

به گزارش مجله نایس پاتوق، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در نمایشگاه سفر و هتلداری مسکو 2023 صورت می گیرد.

معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در نمایشگاه سفر و هتلداری مسکو 2023

MITT یکی از پنج نمایشگاه گردشگری برتر در سراسر دنیا و بسیار مورد توجه جامعه دنیای گردشگری است. این رویداد بین المللی محیطی مناسب برای فعالانی است که ارتباطات خود را با همکاران و مشتریان گسترده تر نمایند.

نمایشگاه گردشگری ام آی تی تی سال جاری 16 تا 18 مارس 2023 همزمان با 25 تا 27 اسفند 1401 در محل نمایشگاهی CROCUS EXPO در مسکو دایر خواهد شد.

کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر دارد زمینه حضور هدفمند نمایندگان و کنشگران صنعت گردشگری ایران در این دوره از نمایشگاه را فراهم تا به معرفی جاذبه های بیشمار ایران در زمینه گردشگری، طبیعتگردی و بومگردی، منطقه ها تاریخی و آثار باستانی و ظرفیت های سرمایه گذاری یاری کند.

MITT نمایشگاه تجاری بین المللی مسافرتی و گردشگری در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) است و شرکت در آن امکان برقراری ارتباط مستقیم با آژانس های مسافرتی و تور اپراتورهای 52 منطقه روسیه و حدود 20 کشور دنیا را فراهم می نماید.

پیش بینی می گردد حدود 540 شرکت از 20 تا 25 کشور دنیا مثل مصر، هند، اندونزی، امارات، ترکیه، تایلند، آفریقای جنوبی، قطر، مالدیو، فیلیپین، مراکش، ونزوئلا، اردن، تونس، بحرین، الجزایر، بلاروس، کوبا، اوگاندا، سریلانکا، روسیه و...در نمایشگاه 2023 شرکت نمایند.

شرکتهای حاضر در نمایشگاه عمدتا در زمینه اجرای تورهای ورودی، تورهای کروز، دفاتر ملی گردشگری، ادارات گردشگری منطقه ای، آژانس های مسافرتی، مراکز اطلاع رسانی و انجمن ها، هتل ها، هتل های زنجیره ای و سایر امکانات اقامتی، MICE - آژانس ها، کارشناسان سفرهای تجاری، اماکن میراث فرهنگی و موزه ها، شرکت های هواپیمایی و حمل و نقل، شرکت های فناوری مسافرتی، مراکز رزرواسیون، شرکت های بیمه، مراکز و کلینیک های پزشکی ارائه دهنده خدمات پزشکی در روسیه و خارج از کشور و پارکهای تفریحی و پارکهای آبی فعال هستند.

فعالان و کنشگران صنعت گردشگری ایران، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، هتل ها، اماکن اقامتی و تفریحی و دیگر دست اندرکاران حوزه گردشگری می توانند برای آگاهی از شرایط حضور و بعلاوه ثبت نام در این نمایشگاه با شماره تلفن های واحد گردشگری کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی 61934337-021 و 61934323-021 تماس حاصل نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 16 آذر 1401 بروزرسانی: 16 آذر 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2140

به "معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در نمایشگاه سفر و هتلداری مسکو 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در نمایشگاه سفر و هتلداری مسکو 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید