تور استانبول ارزان: پنج سرگرمی رایگان استانبول را بشناسید

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران ؛ مهم نیست به کجای جهان سفر می کنید، مهم نیست چقدر دور یا نزدیک، زیرا در هر صورت برای لذت بردن از سفر باید پول خرج کنید. ولی در عین حال گاهی شما می توانید بدون احتیاج به پرداخت پول، از زیباترین جاذبه ها تماشا کنید. استانبول یکی از شهرهایی است که بدون احتیاج به پرداخت هزینه، می توانید از تفریحات زیادی لذت ببرید. این شهر جایی در بین دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است و جاذبه های فوق العاده ای را در خود جای می دهد. شما می توانید با افزایش اطلاعات خود، بلیط استابول فلای تودی را خریداری کنید، به این شهر زیبا سفر کنید و به طور رایگان به گشت و گذار بپردازید.

تور استانبول ارزان: پنج سرگرمی رایگان استانبول را بشناسید

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

از این رو پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید تا پیش از سفر با تفریحات استانبول آشنا شوید و فلای تودی را به عنوان یک سایت معتبر برای رزرو بلیط و هتل به شما معرفی کنیم.

تفریحات رایگان استانبول

در استانبول تفریحات مختلفی وجود دارند که بسیار از آنها رایگان هستند. ما در این بخش فقط بعضی از برترین آنها را با شما به اشتراک می گذاریم:

1. بر روی پل زیبای گالاتا راه بروید

این پل یکی از تفریحات استانبول محسوب می گردد که به علت محل قرارگیری آن، احتیاجی به پرداخت هزینه ندارید. پل گالاتا در قلب استانبول واقع شده است و دو طرف شاخ طلایی را به هم وصل می نماید. این پل گذرگاه بسیاری از مردم است و همواره برای پیاده روی و رفتن به یک رستوران کوچک محلی برترین مکان محسوب می گردد. در واقع همواره افرادی را می بینید که در حال ماهیگیری بر روی این پل هستند.

معمولا زوج های جوان و گردشگران مختلف این پل را برای گذراندن اوقات خود انتخاب می نمایند. یکی از کارهایی که می توانید روی این پل 490 متری که از آخرین سال های قرن نوزدهم به جای مانده است انجام دهید، گرفتن عکس و تماشای پرواز مرغ های دریایی بالای سرتان است. خوردن غذاهای دریایی در اغذیه فروشی های روی پل را اصلا از دست ندهید.

2. از تماشا تنگه معروف و شگفت انگیز بوسفر لذت ببرید

در اطراف تنگه معروف بوسفر استانبول محیط های تماشای و معروف هستند که هر کدام به نوعی معروفیت دارند. ببک و اورتاکوی تماشای ترین محله های این منطقه هستند و چشم اندازی خوب از تنگه را فراهم می نمایند. دسترسی به این دو محله خیلی راحت است و می توانید به سادگی بین آنها یا حتی در میدان تقسیم تنها با یک اتوبوس رفت و آمد کنید.

از چشم انداز استثنایی این دو محله گرفته تا در کنار تنگه بسفر می توان حرکت کشتی های مختلف را مشاهده کرد. مسجد قدیمی اورتاکوی از دیگر جاذبه هایی است که توصیه می کنیم در این منطقه از آن تماشا کنید.

3. آثار هنری را در موزه مدرن ببینید

یکی از تفریحات استانبول بازدید از موزه هنر مدرن است. در روز پنجشنبه شرایطی وجود دارد که به طور رایگان از موزه بازدید کنید. مدت زمانی که در موزه می گذرانید کاملا رایگان است و آثار موجود همگی آثار هنرمندان بین المللی و ترکیه ای هستند. موزه مدرن دارای چندین نمایشگاه فصلی و 5 نمایشگاه دائمی است.

این موزه در سال 2004 در منطقه بی اوغلو استانبول تاسیس شد. موزه مدرن استانبول اولین مجموعه خصوصی است که هنر مدرن و معاصر را به نمایش می گذارد. موزه دارای 2 طبقه است و آثار مختلفی در طبقه اول و در طبقه دوم کافی شاپ و فروشگاه هنر وجود دارند. این موزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است و پنج شنبه ها تا ساعت 20 می توانید از این مکان بازدید کنید.

4. به محله رنگارنگ بالات بروید

بالات یکی از قدیمی ترین و معروف ترین محله های استانبول است که به تمیزی و رنگ آمیزی معروفیت دارد. بازدید از این محله یکی از تفریحات رایگان استانبول است و می توانید از ساختمان ها و جاذبه های آن به طور کاملا رایگان تماشا کنید.

قبل از اینکه محله به یک مکان عمومی تبدیل گردد، این مکان متعلق به خانواده های ارتدوکس بود که در استانبول زندگی می کردند و از طبقه میانه بودند. بنابراین، می توانید در اینجا جاذبه هایی مثل کلیسای سنت جورج، کلیسای سنت استفان و کالج ارتدکس یونانی فونار را مشاهده کنید. ضمناً شما می توانید برای رزرو هتل استانبول فلای تودی وارد سایت آن شوید و یکی از اقامتگاه های نزدیک به این منطقه را انتخاب کنید.

5. از مسجد تاریخی زِیرِک در استانبول بازدید کنید

مسجد زیرک یکی از زیباترین و تماشای ترین مساجد استانبول است. در کنار معماری جالب و تماشای این مسجد، تاریخچه این بنا نیز جالب و شنیدنی است. قبل از تغییر کاربری، این بنا صومعه ای متعلق به پانتون ها بود. در آن موقع ساختمان به کلیسای ارتودکس ها تعلق داشت.

در نهایت زمانی که عثمانی ها به قدرت رسیدند، کلیسا فروریخت و از آن موقع به بعد به کاربری فعلی تغییر یافت. مسجد زیرک یکی از دو بنای مذهبی و باستانی به جامانده بیزانس در استانبول است. اگر در پی تفریحات رایگان در استانبول هستید، بازدید از این مکان را نباید فراموش کنید.

سفر به استانبول با فلای تودی

فلای تودی یکی از برترین و معتبرترین سایت هایی است که شما می توانید برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما استانبول به وسیله آن اقدام کنید. در این سایت شرایطی فراهم شده است که انواع بلیط هواپیما را با قیمت های مناسب بخرید. ضمناً، اقامتگاه های مختلف به همراه جزئی ترین اطلاعات آنها وجود دارند. شما می توانید تمامی پرداخت ها را به صورت ریالی و با کارت شتاب خود از داخل ایران نیز انجام دهید. چنانچه در هر ساعتی از شبانه روز احتیاج به مشاوره داشتید، کافیست با شماره 02142405000 تماس بگیرید تا کارشناسان فلای تودی شما را هدایت نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1992

به "تور استانبول ارزان: پنج سرگرمی رایگان استانبول را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: پنج سرگرمی رایگان استانبول را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید