ناکامی ترامپ در فشار به بازگشایی مدارس

به گزارش مجله نایس پاتوق، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا طی روزهای گذشته بازگشایی مدارس در این کشور را به عنوان یکی از اولویت های خود معین نموده بود اما اکنون مدرسه پسر 14 ساله او نیز اعلام نموده است که بعد از تعطیلات تابستانی به طور کامل بازگشایی نخواهد شد.

ناکامی ترامپ در فشار به بازگشایی مدارس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به نقل از یورونیوز، مدرسه سنت اندرو اپیسکوپل (St. Andrews Episcopal School) که بارون ترامپ، کوچکترین پسر رئیس جمهوری ایالات متحده در آن ثبت نام نموده در نظر دارد تا پس از تعطیلات تابستانی کلاس های درس را به صورت آنلاین یا با مشارکت تعداد محدودی از دانش آموزان برگزار کند.

این مدرسه خصوصی که در حومه واشنگتن واقع شده است به دلیل شیوع بیماری کووید 19 همچنان در حال آنالیز نحوه فعالیت های آموزشی پس از تعطیلات است.

به گفته رابرت کوزاسکی، مدیر مدرسه سنت اندرو اپیسکول، تا نیمه ماه اوت (اواخر مرداد) تعیین خواهد شد که پس از تعطیلات تابستانی دانش آموزان کاملا به صورت مجازی تحصیل خواهند کرد یا اینکه کلاس های درس به صورت ترکیبی از مشارکت حضوری و آنلاین از سر گرفته خواهد شد.

مدیر مدرسه سنت اندرو اپیسکول با این حال تاکید نمود که این موسسه آموزشی در هر صورت از توصیه های مسئولان بهداشتی پیروی خواهد نمود.

بازگشایی مدارس در آمریکا پس از آنکه دونالد ترامپ از مدارس خواست تا به طور کامل دانش آموزان را بپذیرند به موضوعی سیاسی تبدیل شده است. به همین دلیل بحث زیادی بین مخالفان و موافقان بازگشایی مدارس در ایالات متحده در گرفته است.

ترامپ طی روزهای گذشته بارها تاکید نموده است که یاری های اقتصادی دولت فدرال به مدارسی را که از شروع سال تحصیلی به طور کامل پذیرای دانش آموزان نباشند، قطع خواهد نمود.

بارون ترامپ، 14 ساله پنجمین فرزند و سومین پسر رئیس جمهوری آمریکا است. تنها فرزند دونالد ترامپ از ملانیا ترامپ، بانوی اول ایالات متحده از سال 2017 در مدرسه سنت اندرو اپیسکول مشغول به تحصیل است.

شیوع ویروس جدید کرونا در ایالات متحده تا به امروز جان نزدیک به 150 هزار نفر را در این کشور گرفته است. این در حالی است که تنها ظرف 15 روز گذشته یک میلیون نفر مبتلا به این ویروس در آمریکا شناسایی شدند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1107

به "ناکامی ترامپ در فشار به بازگشایی مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی ترامپ در فشار به بازگشایی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید