معرفی برند بنتو؛ محصولات متنوع خرمای بنتو

به گزارش مجله نایس پاتوق، گروه صنعتی بنتو، مبتکر نسل سوم فرآوری خرما، بیشتر در حوزه تولید خرمای بنتو فعالیت می نماید و سعی دارد که با تولید محصولات متنوع، تمامی سلایق و ذائقه ها را پوشش دهد. شرکت به نوآوران توانگر ویدا (گروه صنعتی بُنتو) فعال در زمینه صنعت تولید خرما از سال 1393 فعالیت تحقیقاتی خود را در زمینه فراورده های خرمایی و بازاریابی بین المللی آن شروع نموده. نوآوری و تولید محصولات نو بنتو به طور مستمر انجام می گردد و تقریبا به فاصله چندماه، یک محصول نو روانه بازار می نمایند. گروه صنعتی بنتو دارای برنامه حرفه ای برندینگ و مارکتینگ بین المللی است و روز به روز در حال توسعه بازار محصولات خود است.

معرفی برند بنتو؛ محصولات متنوع خرمای بنتو

محصولات بنتو:

باکس هدیه، خرمای خاصویی کلاسیک، خرمای کبکاب کلاسیک، خرمای کلوته کلاسیک، خرمای ربی لوکس، خرمای مضافتی کلاسیک، مضافتی لوکس، پیارم لوکس، مغزدار بادامی، مغزدار گردویی، مغزدار میکس، چیپس کلاسیک با طعم هل، چیپس کلاسیک با طعم دارچین، چیپس کلاسیک با طعم زنجبیل، حلوای پذیرایی، حلوای تکدانه، حلوای کلاسیک، معجون خاتم و معجون کلاسیک از جمله محصولاتی هستند که تا به امروز به وسیله این کارخانه فراوری شده اند. در ادامه تعدادی از محصولات بنتو آنالیز خواهد شد.

باکس هدیه:

این محصول شامل حلوای بنتو، مغزدار میکس، معجون، خرمای پیارم و چیپس خرما با بسته بندی خاص و شیک می باشد که برای هدیه دادن و استفاده شخصی مناسب و مرقون به صرفه است.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه 4 معجون (ویتامینه) مقوی و خوشمزه خانگی

خرمای خاصویی کلاسیک:

این خرما بیشتر در منطقه ها کوهپایه ای شهر جم واقع در بوشهر کشت می گردد. بعضی به آن، خرمای آلویی هم می گویند؛ زیرا از لحاظ ظاهری مشابه آلو است. رنگ این خرما، قهوه ای مایل به قرمز است و سایز آن کوچک می باشد.

بیشتر بخوانید: فواید آلو، 4 خاصیت مهم آلو که تا به حال نمی دانستید.

خرمای کبکاب کلاسیک:

این نوع خرما جزو محصولات صادراتی است. خرمای کبکاب بیشتر به صورت رطب مصرف می گردد و شیرینی مبه وسیلهی دارد و جزو خرماهای نیمه خشک یا تر است.

کلوته کلاسیک:

این خرما، شباهت زیادی به خرمای مضافتی دارد و بعضی آن را با عنوان خرمای کلیته نیز می شناسند. خرمای کلوته بیشتر در شهر جیرفت کرمان کشت می گردد و گوشت نرم و شیره مبه وسیلهی دارد. کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله مزایای این خرما است.

خرمای ربی لوکس:

خرمای ربی یا پاکستانی بیشتر در استان سیستان و بلوچستان کشت می گردد. این خرما، گوشتی و نسبتا بزرگ و کشیده است و جزو خرماهای نیمه خشک و تر محسوب می گردد.

خرمای بنتو مضافتی کلاسیک:

این خرما بیشتر به صورت رطب و به رنگ قهوه ای مایل به مشکی است. بم و شهرستان های اطراف از جمله منطقه های هستند که خرمای مضافتی فراوری می نمایند.

خرمای پیارم:

این نوع خرما پوست بسیار نازکی دارد؛ به طوریکه گوشت و پوست آن کاملا به هم چسبیده اند. این خرمای نیمه خشک به رنگ قهوه ای تیره است. بعضی به آن، خرمای شکلاتی نیز می گویند. منطقه کشت این خرمای مرغوب و با ارزش، استان هرمزگان است.

خرمای مغزدار:

بنتو سه محصول مغزدار شامل بادام، گردو و میکس فراوری می نماید. خرمای مغزدار میکس شامل گردو، بادام، تخم کدو، پسته، بادام هندی و فندق است. خرمای استفاده شده در هرسه محصول، ربی یا همان پاکستانی است.

چیپس های طعم دار خرما:

چیپس خرما، ارزش غذایی بالایی دارد و شامل تکه های کوچک خرما است. ماندگاری چیپس خرما نسبت به خرمای ساده بیشتر بوده و به بیماران دیابتی توصیه می گردد.

بنتو، سه نوع چیپس خرما با طعم های هل، دارچین و زنجبیل فراوری می نماید. خرمای استفاده شده برای چیپس از نوع زاهدی بوده که مقداری نشاسته به آن افزوده می گردد.

بیشتر بخوانید:11 خاصیت شگفت انگیز زنجبیل و روش مصرف آن

معجون کلاسیک:

این محصول در واقع مخلوطی از خرما، عسل، کنجد و مغزهایی مثل گردو، بادام هندی، پسته و بادام است.

حلوای بنتو:

بنتو در کنار محصولات متنوع خرما، اقدام به فراوری سه نوع حلوا نموده است که تفاوت اساسی آن ها در بسته بندی می باشد. ترکیبات هر سه حلوا شامل خرمای خاصویی، آرد گندم، روغن ارده کنجد، مغز گردو، زردچوبه و هل است.

  • حلوای کلاسیک حاوی 300 گرم حلوا در یک بسته بندی ساده می باشد.
  • حلوای تکدانه به صورت تکه های کوچک با بسته بندی زرورقی و همگی درون یک قوطی استوانه ای فراوری می گردد.
  • و اما حلوای پذیرایی به صورت تکه های مجزا درون یک بسته بندی شیک همچون شکلات های کادوئی عرضه می گردد تا مشتریان بنا به مصارف خود، یکی از این سه محصول را انتخاب نمایند.
منبع: اُکالا
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1872

به "معرفی برند بنتو؛ محصولات متنوع خرمای بنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برند بنتو؛ محصولات متنوع خرمای بنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید