درخشش دانشجویان زنجانی

به گزارش مجله نایس پاتوق، در اولین دوره از مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با نام ره نشان، 6 نفر از دانشجویان دانشگاه زنجان پیروز به کسب رتبه برتر شدند.

درخشش دانشجویان زنجانی

به گزارش خبرنگاران زنجان، اولین دوره از مسابقات کشوری بنیاد ملی نخبگان با نام ره نشان با هدف شناسایی افراد و تیم های مستعد، دانشجویان و فناوران برای توانمندسازی در حل مسائل و نیازهای صنعت کشور، در پنج حوزه زیست فناوری، حمل و نقل، آب و محیط زیست، انرژی و هوشمندسازی میزبان 38 شرکت دانش بنیان و 56 پروژه بود.

شرکت ها ضمن تعریف پروژه های فناورانه، نیازهای شان را مطرح کردند و با فعالیتی پنج ماهه که از مهرماه شروع شده بود و تا دهم اسفند امسال ادامه داشت، این طرح ها با استقبال 4510 نفر از شرکت کنندگان، به مرحله اجرا رسید.

پس از هفت مرحله ارزیابی و برگزاری کارگاه های آموزشی متنوع، نشست های تیم سازی و مربی گری با هدف پیشبرد پروژه ها، برترین ها به مرحله نهایی راه یافتند که منجر به رقابت تیم ها در قالب بیش از 300 تیم شد.

امیررضا امین رنجبر؛ دانشجوی کارشناسی مهندسی مکانیک، رتبه اول و نیز راضیه مهرکیان؛ دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی سازه های آبی در پروژه طراحی و ساخت ربات نشت یاب در شبکه توزیع و لوله های انتقال در حوزه آب و محیط زیست، رتبه سوم را کسب کرد.

عاطفه رستمی؛ دانشجوی کارشناسی زیست شناسی در پروژه برنامه تجاری سازی فراوری هیدروژل نانوکامپوزیت بر پایه نشاسته در حوزه زیست فناوری، مهدی غلامی و محمدرضا علامه؛ دانشجوی کارشناسی مهندسی مکانیک در پروژه شبیه سازی حرارتی سلول باتری خودرو برقی در حوزه حمل و نقل رتبه دوم را به دست آوردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1524

به "درخشش دانشجویان زنجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش دانشجویان زنجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید