مهمترین نمایشگاه های دبی در سال 2023

به گزارش مجله نایس پاتوق، مهمترین نمایشگاه های دبی هرساله میزبان تعداد زیادی ازگردشگران از سراسر دنیا هستند. همان طور که حتما می دانید کشور امارات در طی چند دهه اخیر از دیدگاه مالی و تجاری پیشرفت چشمگیری را شاهد بوده است، ازطرفی بیشتر این پیشرفت ها را در شهر دبی شاهد هستیم؛ چراکه این شهر در واقع پل ارتباطی بین اروپا و آسیا است، ازاین رو پتانسیل بیشتری برای جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری دارد.

مهمترین نمایشگاه های دبی در سال 2023

در شهر دبی سالانه صدها نمایشگاه بین المللی و کنفرانس برگزار می گردد و یکی از برترین شهرهای دنیا در زمینه برگزاری نمایشگاه به شمار می رود. اگر قصد دارید به دبی سفر کنید و در پی بازدید از نمایشگاه های آن هستید، خواندن این مطلب می تواند برایتان مفید باشد؛ چراکه قصد داریم لیستی از مهمترین نمایشگاه های دبی در سال 2023 را در اختیارتان قرار دهیم، پس تا خاتمه همراه خبرنگاران باشید.

نمایشگاه بین المللی ایمنی و امنیت دبی سال 2023

تاریخ برگزاری: 17 تا 19 ژانویه 2023

محل برگزاری: امارات، دبی، مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی دبی

INTERSEC یکی از رویداهای پیشرو در مورد ایمنی، امنیت دنیای و حفاظت از اطلاعات به شمار می رود. INTERSEC 2023 در واقع بیست وچهارمین دوره از سری نمایشگاه های امنیت دبی به شمار میرود.

آن طور که انتظار می رود احتمالا بیش از 1000 غرفه در حوزه های مختلف مربوط به ایمنی و امنیت در INTERSEC 2023 حضور داشته باشند. با حضور در این نمایشگاه شاهد آخرین و پیشرفته ترین محصولات و نوآوری ها از قبیل دستگاه های کنترل گر ورود و خروج، تجهیزات مختلف مربوط به هشدار، سیستم های مربوط به نظارت و غیره خواهید بود.

بدون تردید نمایشگاه بین المللی ایمنی و امنیت دبی سال 2023 یکی از مهمترین نمایشگاه های دبی است و باید از آن بازدید کنید، به خصوص اگر در این زمینه فعالیت می کنید؛ چراکه این نمایشگاه در کنار ارائه به روزترین تجهیزات، میزبان سمینارها و کنفرانس های آموزشی زیادی خواهد بود.

نمایشگاه عرب هلث: نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی دبی امارات

تاریخ برگزاری: 30 ژانویه تا 2 فوریه 2023

محل برگزاری: امارات، دبی، مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی دبی

نمایشگاه عرب هلث یکی از رویدادهای پیشرو در بخش مراقبت های بهداشتی و درمانی در خاورمیانه است. نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی دبی امارات 2023 طیف گسترده ای از دسته بندی های مربوط به حوزه سلامت را ارائه می دهد، به طوری که فناوری های پزشکی، سلامت دیجیتال، داده های پزشکی، لوازم مصرفی پزشکی، راهکار های پایدار در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شوند.

بیش از 40000 متخصص از جمله تولیدنمایندگان، عمده فروش ها و توزیع نمایندگان پیشرو در نمایشگاه هلث دبی 2023 حضور خواهند داشت. علاوه براین، در نمایشگاه عرب دبی که یکی از مهمترین نمایشگاه های دبی به شمار میرود، سمینارهای آموزشی معروفی از قبیل Innov8 و Healthcare Transformation هلث برگزار خواهد شد. در نمایشگاه عرب هلث دبی 2023 دانشمندان برجسته ای در علم پزشکی از سراسر دنیا از تخصص های مختلف در زمینه بهداشت و درمان گردهم می آیند و بدون تردید برای علاقه مندان به موضوع پزشکی، این نمایشگاه به شدت مجذوب نماینده خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی تجهیزات آزمایشگاهی دبی امارات 2023

تاریخ برگزاری: 6 تا 9 فوریه 2023

محل برگزاری: امارات، دبی، مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی دبی

نمایشگاه بین المللی تجهیزات آزمایشگاهی دبی امارات 2023 کل طیف صنعت آزمایشگاهی را پوشش خواهد داد. در MEDLAB دبی 2023 فرصت یادگیری و شبکه سازی در اختیار بازدیدنمایندگان قرار می گیرد. در این نمایشگاه کل کارشناسان و فعالان تجاری در صنعت آزمایشگاهی پزشکی در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

این طور انتظار می رود که بیش از 130 شرکت از کشورهای مختلف در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی دبی 2023 غرفه داشته باشند. در این نمایشگاه می توانید شاهد آخرین نوآوری ها، پیشرفته ترین محصولات درمانی، فناوری های روز دنیا و راهکار های صنعتی در حوزه آزمایشگاه های پزشکی باشید.

نمایشگاه و کنفرانس بین المللی دندانپزشکی دبی امارات 2023

تاریخ برگزاری: 7 تا 9 فوریه 2023

محل برگزاری: امارات، دبی، مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی دبی

نمایشگاه AEEDC دبی به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه و کنفرانس علمی دندانپزشکی سالانه در دنیا شناخته می گردد. AEEDC 2023 در واقع بیست وهفتمین دوره از نمایشگاه و کنفرانس بین المللی دندانپزشکی دبی امارات است که افراد متخصص در حوزه دندانپزشکی در این نمایشگاه شرکت می نمایند.

در نمایشگاه و کنفرانس بین المللی دندانپزشکی دبی امارات 2023 حداقل بیش از 66000 متخصص دندانپزشکی شرکت می نمایند. افرادی که در این نمایشگاه غرفه دارند می توانند در کنار آگاهی از دیگر برندهای معتبر دنیا با توزیع نمایندگان مهم دیگر در این حوزه آشنا شوند و به بازار گسترده تری به وسیله شبکه سازی های متعدد دست پیدا نمایند.

دانشجویان رشته دندانپزشکی و متخصصان حرفه ای این رشته می توانند از نمایشگاه AEEDC 2023 دبی بازدید نمایند و در کنفرانس های آموزشی مانند سمینار دنیای ارتودنسی نکات بسیار مهمی را یاد بگیرند. بنابراین بازدید از این نمایشگاه را که یکی دیگر از مهمترین نمایشگاه های دبی است، از خاطر نبرید.

نمایشگاه بین المللی غذا و آشامیدنی دبی امارات

تاریخ برگزاری: 20 تا 24 فوریه 2023

تاریخ برگزاری: امارات، دبی، مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی دبی

Gulfood 2023 یک نمایشگاه بین المللی غذا و آشامیدنی دبی امارات است که سالانه برگزار می گردد. این نمایشگاه پذیرای انجمن های مختلف غذا و نوشیدنی از سراسر دنیا است. در نمایشگاه Gulfood 2023 فعالیت های هیجان انگیز، برنامه های آموزشی و حمایتی، سمینارهای آموزنده و فرصت های مختلف شبکه سازی برای متخصصان حوزه غذا و نوشیدنی فراهم می گردد.

این نمایشگاه هشت بخش صنعت غذا و نوشیدنی را پوشش خواهد داد. علاوه براین برای بازدیدنمایندگان این فرصت فراهم می گردد که در کلاس های سرآشپزهای مشهور شرکت نمایند و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند.

نمایشگاه بین المللی قایق دبی امارات سال 2023

تاریخ برگزاری: 1 تا 5 مارس 2023

محل برگزاری: امارات، دبی، بندر دبی

نمایشگاه بین المللی قایق دبی امارات سال 2023، بزرگترین نمایشگاه در منطقه منا و هیجان انگیزترین نمایشگاه دریایی این منطقه به شمار می رود. در این نمایشگاه جمع کثیری از تولیدنمایندگان، مالکان قایق ها و علاقه مندان به این حوزه دور هم جمع می شوند.

در نمایشگاه بین المللی قایق دبی 2023، متخصصان حوزه غواصی این فرصت را خواهند داشت که با به روزترین تکنولوژی های این صنعت روبرو شوند و دیگر افراد متخصص این حوزه را دیدار نمایند.

عمارت های بزرگ شناور، محصولات خلاقانه و دیگر لوازم موردنیاز در حوزه قایق رانی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد. بعلاوه، این نمایشگاه میزبان مسابقات متعدد ماهیگیری و قایق سواری است که شور و هیجان را به فضا تزریق می نماید. این نمایشگاه نیز مانند مهمترین نمایشگاه های دبی دیگر میزبان سخنرانی ها، کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی در این حوزه خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی انرژی امارات متحده عربی سال 2023

تاریخ برگزاری: 6 تا 8 مارس 2023

محل برگزاری: امارات، دبی، مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی دبی

نمایشگاه بین المللی انرژی امارات متحده عربی سال 2023 یک اجلاس صنعت انرژی است که در دبی برگزار می گردد. این نمایشگاه محصولاتی را از پربازده ترین های کسب وکارهای جامعه دنیای انرژی در پنج دسته اصلی، انتقال و توزیع، ژنراتورهای پشتیبان و انرژی بحرانی، مصرف و مدیریت انرژی، انرژی های تنوپذیر و راهکار های هوشمند به نمایش می گذارد.

این نمایشگاه هر سال پذیرای بیش از 20000 بازدیدنماینده متخصص در حوزه انرژی است و فرصت های مختلفی برای برقراری ارتباط با شرکت های خدمات شهری و مقامات دولتی ارائه می دهد. انرژی خاورمیانه هر سال توجه مقامات برجسته دولتی و متخصصان را به خود جذب می نماید.

نمایشگاه بین المللی هنر امارات متحده عربی سال 2023

تاریخ برگزاری: 9 تا 12 مارس 2023

محل برگزاری: امارات، دبی، مرکز تجارت دنیای دبی

نهمین دوره نمایشگاه بین المللی هنر امارات متحده عربی در سال 2023 برگزار خواهد شد. این نمایشگاه برجسته ترین نمایشگاه هنری در منطقه است که تمام هنرمندان از سراسر دنیا را با یکدیگر همراه می نماید.

از هنرمندان تازه اماراتی و نمادهای هنر پاپ گرفته تا هنرورهای رشته هنر و عکاسی، همه و همه می توانند سبک منحصربه فرد خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند. در حقیقت این یکی از مهمترین نمایشگاه های دبی است که همایش های هنری، سخنرانی و کارگاه های آموزشی مختلفی را برای بازدیدنمایندگان تدارک می بیند، جایی که بازدیدنمایندگان می توانند خلاقیت ها و مهارت های خود را توسعه دهند.

بعلاوه هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی می توانند با ارائه هنر خود در یک فضای رایگان با دیگر شرکت نمایندگان در این نمایشگاه به رقابت بپردازند. بنابراین اگر به هنر علاقه مند هستید، از شرکت در نمایشگاه هنر دبی که یکی از مهمترین نمایشگاه های دبی به شمار می رود، غافل نشوید.

نمایشگاه بین المللی چرم دبی سال 2023

تاریخ برگزاری: 13 تا 15 مارس 2023

محل برگزاری: امارات، دبی، مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی دبی

2023 می توانید تقابلی از تجارت صنعت چرم و مد در نمایشگاه بین المللی چرم دبی سال را شاهد باشید. در این نمایشگاه می توانید مواد شیمیایی، رنگ ها، دستگاه های مخصوص چرم سازی، چرم های خام، خدمات طراحی و غیره را به خوبی ببینید.

در این نمایشگاه حداقل 450 غرفه از بیش از 130 کشور دنیا حضور خواهند داشت که نوآوری ها و طراحی های خاص خود را در صنعت چرم ارائه می دهند. بنابراین این نمایشگاه یک موقعیت عالی برای افرادی است که در پی سرمایه گذاری روی این حوزه هستند یا در حالت کلی به صنعت مد و چرم علاقه دارند.

نمایشگاه گردشگری دبی امارات سال 2023

تاریخ برگزاری: 1 تا 4 می 2023

محل برگزاری: امارات، دبی، مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی دبی

نمایشگاه گردشگری دبی امارات سال 2023 یکی از مهم ترین بسترهای بین المللی در مورد کسب وکار مسافرتی و گردشگری است. در این نمایشگاه به بازدیدنمایندگان بومی و بین المللی این فرصت داده می گردد تا روندها و فرصت های نو را برای رشد و نوآوری کشف می نمایند.

نمایشگاه گردشگری دبی 2023 در واقع سی امین دوره از مجموعه نمایشگاه های گردشگری در دبی است که بیش از 3000 محصول و جاذبه گردشگری را به نمایش می گذارد.

جمع بندی درباره مهمترین نمایشگاه های دبی

همان طور که دیدید در این مطلب سعی کردیم لیستی از مهمترین نمایشگاه های دبی را در اختیار شما قرار دهیم. در حقیقت لیست نمایشگاه های دبی بسیار طولانی تر از این ده مورد است، اما مواردی که به شما معرفی کردیم جزو معروف ترین ها و بااهمیت ترین ها هستند.

از آن جایی که در نمایشگاه ها اطلاعات به روزی در رابطه با صنایع مختلف ارائه می گردد، شرکت در آن ها چه به عنوان غرفه دار و چه به عنوان بازدیدنماینده با مزیت های فراوانی همراه خواهد بود. اگر قصد دارید در هر کدام از این نمایشگاه ها شرکت کنید، بهتر است به وسیله سایت خود نمایشگاه مربوطه، اطلاعات جزئی تر در مورد نحوه ثبت نام و غیره را پیگیری کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2290

به "مهمترین نمایشگاه های دبی در سال 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین نمایشگاه های دبی در سال 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید