داروسازی پارس حیان به کمپین جهانی رعایت فاصله گذاری اجتماعی پیوست

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی پارس حیان، این شرکت که همیشه در اجرای برنامه های نوآورانه مسئولیت اجتماعی پیشرو بوده است، با تغییر لوگوی خود به کمپین جهانی رعایت فاصله گذاری اجتماعی پیوست تا از این طریق در افزایش آگاهی و تغییر سبک زندگی مردم جهت کنترل این ویروس مشارکت داشته باشد.

داروسازی پارس حیان به کمپین جهانی رعایت فاصله گذاری اجتماعی پیوست

در ضمن شرکت پارس حیان از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، حتی در روزهای تعطیل نوروز به فراوری ژل ها و محلول های ضدعفونی کننده جهت حمایت از برنامه پیشگیری و مهار ویروس کرونا پرداخت. با توجه به اهمیت دسترسی آحاد جامعه به اقلام و محصولات بهداشتی، این شرکت با برنامه ریزی جهت مراقبت و پیگیری سلامت پرسنل خود در محل کار علاوه بر نگهداشت شاغلین، با جذب نیرو و تشویق و ترغیب آنها به حضور در فیلدهای کاری و رعایت پروتکل های بهداشتی، خصوصا رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به امر خدمت رسانی به مشتریان و مصرف کنندگان پرداخته است.

داروسازی پارس حیان فراوری کننده محصولات دارویی و آرایشی بهداشتی با برندهایی نظیر آردن، فولیکا، سان سیف، درماسیف، هیدرودرم، اکسپرتیج و اتوپیا علاوه بر کسب نشان زرین فراوری محصولات سالم و ایمن در دو سال متوالی و صادرکننده نمونه ملی، در اجرای برنامه های مرتبط با مسئولیت اجتماعی نیز پیشرو است و کمپین های نوینی را در حوزه های پیشگیری از سرطان پوست، صرفه جویی در مصرف آب، حمایت از مادران باردار و حمایت از بیماران مبتلا به اگزما برنامه ریزی و اجرا می نماید.

این شرکت همچنین در زمینه مشارکت های بین المللی با شرکت های برتر خارجی جهت خدمات برون سپاری فراوری، پروژه های موفقی را اجرا کرده است.

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 992

به "داروسازی پارس حیان به کمپین جهانی رعایت فاصله گذاری اجتماعی پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داروسازی پارس حیان به کمپین جهانی رعایت فاصله گذاری اجتماعی پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید