خبرنگاران توزیع کالاهای اساسی در قالب تنظیم بازار به زودی در فارس شروع می گردد

به گزارش مجله نایس پاتوق، شیراز- خبرنگاران- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: با هدف تامین کالاهای اساسی مورد احتیاج مردم، توزیع این گونه کالاها در قالب تنظیم بازار به زودی در این استان شروع خواهد شد.

خبرنگاران توزیع کالاهای اساسی در قالب تنظیم بازار به زودی در فارس شروع می گردد

حمیدرضا ایزدی، یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: افزون بر این، انبارهای نگهداری و ذخیره کالاها و اقلام ضروری در این استان پُر است و مردم از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

وی اضافه کرد: ظرف روزهای آینده، توزیع گوشت، مرغ و برنج با قیمت مصوب کشوری و همچنین توزیع میوه شب عید در استان فارس شروع خواهد شد.

او ادامه داد: تمام فروشگاه ها و صنوف عرضه نماینده اقلام و کالاهای اساسی شهروندان نیز فعال هستند بنابراین از شهروندان تقاضا می گردد که برای تهیه و خرید کالاهای مورد احتیاج خود عجله ننمایند و با توجه به شیوع ویروس کرونا از حضور در فروشگاه های شلوغ خودداری نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به فعالیت اکیپ های بازرسی و نظارت بر بازار گفت: بازرسان این سازمان به همراه بازرسان تعزیرات و صنوف، نظارت دقیق و جدی بر فعالیت بازار دارند و با هرگونه موارد تخلف از جمله گران فروشی و احتکار برخورد جدی خواهند داشت.

مواد اولیه فراوری ماسک و مواد ضدعفونی نماینده واحدهای فراوریی تامین می گردد

ایزدی همچنین با اشاره به اقدامات اجرا شده برای افزایش فراوری کالاهای بهداشتی در این استان گفت: از هنگامی که به سبب شیوع بیماری کرونا احتیاج به این اقلام بیشتر شد برای برطرف مسائل واحدهای فعال و غیر فعال فراوری نماینده الکل و همچنین مواد ضدعفونی و ماسک، اقدامات لازم اجرا شده تا مواد اولیه برای فعالیت این واحدها از داخل و خارج استان تامین و در اختیار آنها گذاشته گردد.

ایزدی ادامه داد: آن دسته از واحدهایی که مشکل تامین مواد اولیه دارند با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت، تقاضای خود را ارایه دهند تا نسبت به تامین مواد اولیه برای آنها اقدام گردد.

براساس آخرین آمار منتشرشده در روز شنبه (بیست و چهارم اسفند 98) تعداد مبتلایان به کرونا در استان فارس به 243 نفر رسیده است.

علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، مرودشت، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده اند.

در مجموع ظرف 24ساعت گذشته، یک هزار و 365 نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده اند و با احتساب این افراد شمار مبتلایان به 12هزار و 729 نفر رسیده است که از این تعداد 611 نفر فوت شده اند و چهار هزار و 339 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 856

به "خبرنگاران توزیع کالاهای اساسی در قالب تنظیم بازار به زودی در فارس شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع کالاهای اساسی در قالب تنظیم بازار به زودی در فارس شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید