کنفرانس جهانی ارتباطات رادیوئی به کار خود انتها داد

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در این کنفرانس که پس از چهار سال مطالعه روی آخرین فناوری ها و نیازهای آینده خدمات مختلف حوزه ارتباطات رادیوئی برگزار گشت؛ تغییرات لازم در مقررات بین المللی ارتباطات رادیوئی اعمال و 52 قطعنامه جدید تهیه و 82 قطعنامه موجود اصلاح شد.

کنفرانس جهانی ارتباطات رادیوئی به کار خود انتها داد

شناسائی و تخصیص باندهای فرکانسی لازم برای تسهیل بکارگیری نسل پنجم موبایل در محدوده امواج میلی متری، تصویب قطعنامه و توصیه نامه های لازم برای هماهنگ سازی باندهای فرکانسی به صورت منطقه ای و دنیای برای ارتباطات رادیوئی در صنعت حمل و نقل ریلی و تصویب مقررات جدید در مورد فرایند بکارگیری و استقرار شبکه های ماهواره ای از جمله دستاوردهای کنفرانس دنیای ارتباطات 2019 بود.

علاوه بر این؛ تصویب قطعنامه افزایش قابلیت حق دسترسی مساوی به منابع طیف فرکانسی کمیاب و نقاط مداری توسط کشورهای در حال توسعه از دیگر مصوبات این کنفرانس بود.

کنفرانس دنیای ارتباطات رادیوئی، هر چهار سال یکبار و با دستور کار معین در کشورهای مختلف دنیا برگزار می گردد و گروههای مطالعاتی بخش ارتباطات رادیوئی اتحادیه دنیای مخابرات (ITU) از هم اکنون موظف به مطالعه درخصوص دستور کار کنفرانس سال 2023 است.

در کنفرانس 2019، هیئت جمهوری اسلامی ایران به ریاست حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی حضور داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 594

به "کنفرانس جهانی ارتباطات رادیوئی به کار خود انتها داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس جهانی ارتباطات رادیوئی به کار خود انتها داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید