کشتارگاه مکانیزه زرقان آبان افتتاح می گردد

به گزارش مجله نایس پاتوق، مدیرکل هماهنگی امور مالی استانداری فارس گفت: کشتارگاه مکانیزه سطح یک شهرستان زرقان که مراحل نهایی احداث را پشت سر می گذارد، آبان سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.

کشتارگاه مکانیزه زرقان آبان افتتاح می گردد

مهدی شریفی در بازدید از طرح مالی کشتارگاه مکانیزه سطح یک شهرستان زرقان، گفت: این کشتارگاه ظرفیت جذب و ایجاد اشتغال برای 500 نفر به شکل مستقیم و غیرمستقیم را فراهم خواهد نمود.

مدیرکل هماهنگی امور مالی استانداری فارس در جمع مدیران واحد های صنعتی در مورد امکان سنجی و آنالیز شرایط ایجاد تصفیه خانه پساب شهرک صنعتی بزرگ زرقان گفت: تصفیه خانه پساب صنعت گام ارزشمندی در راستای پایداری آب و بهره وری فراوری است.

شریفی گفت: احداث تصفیه خانه پساب صنعت می تواند یاری کند که شرایط پایدار تری در حوزه آب در منطقه ویژه مالی شهرستان فراهم شده و ماحصل آن در حوزه بهره وری، ارزش افزوده ای را به صنعت و فراوری استان اضافه کند.

مدیرکل هماهنگی امور مالی استانداری فارس بر عدم احاله موضوعات ستادی به مرکز و ضرورت اتخاذ تصمیمات نهایی در مرکز استان برای پیشبرد اهداف و مدیریت زمان تاکید نمود.

شریفی گفت: با توجه به رشد جمعیت و کمبود منابع آب، تصفیه فاضلاب و استفاده مجدد از آن می تواند گامی موثر در راستای کاهش مصرف آب و حفظ منابع آبی باشد، تامین شرایط بهداشتی برای زندگی مردم، پاک نگهداشتن محیط زیست و بازیابی و استفاده مجدد از فاضلاب از مهمترین اهداف تصفیه فاضلاب هستند.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2115

به "کشتارگاه مکانیزه زرقان آبان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتارگاه مکانیزه زرقان آبان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید