پژوهش محوری سیاست جدید جهاد دانشگاهی سمنان است

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، حسن رهایی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه شروع طرح ارزیابی جهاد دانشگاهی که با حضور مدیرکل برنامه وبودجه جهاد دانشگاهی کشور در سمنان برگزار گشت، ضمن اشاره به تغییر سیاست های جهاد دانشگاهی سمنان در سال های اخیر، تأکید کرد: در این سال ها سیاست جهاد دانشگاهی بر این بوده که از سیاست های آموزش محوری به وضعیت پژوهش محوری تغییر رویه دهیم که امیدواریم این امر نتایج خوبی را در برداشته باگشت.

پژوهش محوری سیاست جدید جهاد دانشگاهی سمنان است

وی همچنین توسعه جهاد دانشگاهی را دیگر سیاست سال های اخیر در سمنان بیان کرد و اضافه نمود: تدوین برنامه توسعه جهاد دانشگاهی استان سمنان یکی از رویکردهای ما در سال های اخیر بوده که از ابتدا برحسب اسناد بالادستی استان شامل سند نظریه پایه توسعه و سند ملی توسعه تدوین گردیده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان بابیان اینکه طرح توسعه جهاد دانشگاهی همچنین برحسب سیاست های این نهاد در سطح کشور اتفاق افتاده است، بیان داشت: استفاده از ظرفیت های استان در اجرایی شدن برنامه های جهاد دانشگاهی یکی از اولویت های ما در سال های اخیر بوده است.

رهایی همچنین به شروع طرح ارزیابی جهاد دانشگاهی سمنان نیز اشاره نمود و گفت: این ارزیابی ها به رشد کیفی پژوهش ها و برنامه ها و انگیزه بخشی به مراکز دانشگاهی موثر است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 1 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2

به "پژوهش محوری سیاست جدید جهاد دانشگاهی سمنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژوهش محوری سیاست جدید جهاد دانشگاهی سمنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید