پست اینستاگرامی امیرعبداللهیان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش مجله نایس پاتوق، وزیر امور خارجه بمناسبت روز خبرنگار در پیامی اینستاگرامی نوشت: همیشه بر جایگاه والای ارزش کار خبرنگاران و اصحاب رسانه تأکید کردم و در حدود اختیاراتم زمینه را برای ایفای نقش موثرترشان فراهم ساختم.

پست اینستاگرامی امیرعبداللهیان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرنگاران ، حسین امیرعبداللهیان نوشت:

همیشه در تعاملاتم با کوشش گران و اصحاب رسانه (به ویژه خبرنگاران محترم) از واژه همکار استفاده می کنم؛ زیرا معتقدم دغدغه ای به نام منافع ملی و امنیت ملی نقطه اتصال اصلی رسالت خبرنگاران و دیپلمات ها می باشد.

وقتی در جریان حمله به سرکنسولگری کشورمان در مزارشریف، خون پاک 8 دیپلمات شهید و شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا با یکدیگر عجین شد، ارتباط واژه همکار میان خبرنگاران و دیپلمات ها جلوه حقیقی تری به خود گرفت.

هرزمان که مذاکرات یا نشستی دیپلماتیک در جریان است، خبرنگاران پابه پای دیپلمات ها و البته با تحمل سختی های بیشتر هم قدم می شوند تا کوشش ها برای احقاق حقوق یک کشور و زنده نگه داشتن آرمان ها به فرجام رسد.

در روزگارانی که دشمنان کینه توز از کوچک ترین فرصتی برای ایراد ضربه و عقده گشایی علیه ایران عزیزمان غافل نمی شوند، لزوم تقویت جایگاه رسانه ها یک امر ضروری و با فوریت است. بر همین اساس در ادوار مسئولیت هایی که از گذشته تا به امروز داشتم، همیشه بر جایگاه والای ارزش کار خبرنگاران و اصحاب رسانه تأکید کردم و در حدود اختیاراتم زمینه را برای ایفای نقش موثرترشان فراهم ساختم.

در سرانجام ضمن گرامیداشت یاد شهدای دیپلمات و خبرنگار، روز خبرنگار را به همه همکارانم در اصحاب رسانه تبریک عرض می کنم و مایلم تأکید کنم وزارت امور خارجه از افزایش تعاملات با اصحاب رسانه و خبرنگاران با فرش قرمز استقبال می نماید.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 مرداد 1402 بروزرسانی: 17 مرداد 1402 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2245

به "پست اینستاگرامی امیرعبداللهیان به مناسبت روز خبرنگار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پست اینستاگرامی امیرعبداللهیان به مناسبت روز خبرنگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید