همکاری خیریه ها برای ارائه خدمات متنوع به بچه ها کار ، از ویزیت و درمان رایگان پزشکی و دندانپزشکی تا بسته های آموزشی و حمایتی

به گزارش مجله نایس پاتوق، با پیگیری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه16 یک طرح فوق العاده با همکاری تشکل های خیریه برای ارائه خدمات متنوع و رایگان پزشکی، دندانپزشکی، آموزشی و حمایتی به بچه ها کار و خیابان مستقر در مرکز پویا شهر به اجرا عایدی.

همکاری خیریه ها برای ارائه خدمات متنوع به بچه ها کار ، از ویزیت و درمان رایگان پزشکی و دندانپزشکی تا بسته های آموزشی و حمایتی

خبرنگاران - رضا نیکنام : مرکز پویا شهر یک موسسه نیکوکاری و حمایتی است که از سال ها قبل به همت خیران در محدوده باغ آذری راه اندازی شده و تا به امروز تعداد بسیاری از بچه ها کار و خیابان را تحت پوشش خود درآورده و به آنان خدمات ویژه ای ارائه می نماید، اما این بار با پیگیری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه16 و دعوت از تشکل های خیریه ای و انجمن های نیکوکارانه این بچه ها از امکانات و خدمات متنوعی درحوزه های پزشکی، بهداشت، درمان و آموزش برخوردار شدند.

خواندنی های بیشتر را اینجا دنبال کنید

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه16 دراین باره گفت:ارائه خدمات رایگان آموزشی، پزشکی و... با همکاری موسسه ستاک و مشارکت تشکل ها، گروه های جهادی و خیرین زیر نظر مرکز خدمات اجتماعی منطقه16 به اجر درآمده است. با اجرای این طرح بیش از 200 کودک کار و خیابان تحت انجام معاینات رایگان پزشکی، دندانپزشکی، تهیه عینک ویژه بچه ها با توجه به انجام معاینات پزشکی، بهداشت مو، پوست و ناخن برخوردار شدند.

سیدمهدی حسینی درباره ارائه خدمات درمانی رایگان دندانپزشکی ویژه بچه ها کار تحت پوشش مرکز پویا شهر شرح داد:طرح خدمات دندانپزشکی به بچه ها کار با هماهنگی موسسه ستاک و مشارکت گروه جهادی سرو مهر، موسسه خیریه دانشجویی دانشگاه آزاد و گروه دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران شمال در دو مرحله اجرا شده که در مرحله اول جامعه هدف مورد غربالگری سلامت دهان و دندان و در مرحله دوم با هدف تشخیص و درمان بیماری بیش از 180 کودک تحت درمان اساسی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است علاوه بر این برگزاری دوره های استعدادیابی هنری زیر نظر هنرمندان صداوسیما و در حیطه برنامه های آموزشی در پایه های مختلف تحصیلی با حضور مدرسان با تجربه موسسه به اجرا در آمد و در همین زمینه تعداد 200 عدد کیف و نوشت افزار به بچه ها کار و خیابان تحویل داده شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1401 بروزرسانی: 23 بهمن 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2176

به "همکاری خیریه ها برای ارائه خدمات متنوع به بچه ها کار ، از ویزیت و درمان رایگان پزشکی و دندانپزشکی تا بسته های آموزشی و حمایتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری خیریه ها برای ارائه خدمات متنوع به بچه ها کار ، از ویزیت و درمان رایگان پزشکی و دندانپزشکی تا بسته های آموزشی و حمایتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید