نسخه موبایل فاینال فانتزی 15 به کنسول ها می آید

به گزارش مجله نایس پاتوق، نسخه موبایل بازی فاینال فانتزی 15، رسما روی کنسول های بازی هم عرضه گردیده است. بازی فاینال فانتزی 15: نسخه جیبی (Final Fantasy XV: Pocket Edition) دیروز روی پلی استیشن4 و ایکس باکس وان عرضه شد و طبق گفته شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس، به زودی هم چنین روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه می گردد.

نسخه موبایل فاینال فانتزی 15 به کنسول ها می آید

این نسخه جدید Final Fantasy XV: Pocket Edition HD نام دارد و 30 دلار قیمت گذاری گردیده است. البته اسکوئر انیکس به مناسبت عرضه بازی، در هفته اول آن را با تخفیف 40 درصد خواهد فروخت. پیش از این بازی فاینال فانتزی 15: نسخه جیبی روی دستگاه های مجهز به سیستم های عامل اندروید و iOS عرضه گردیده بود. اسکوئر انیکس هر فصل بازی را به صورت جداگانه و در قالب یک پرداخت درون برنامه ای در نسخه موبایل این بازی می فروشد.

بازی فاینال فانتزی 15: نسخه جیبی کاملا متفاوت از فاینال فانتزی 15 ساخته گردیده، ولی همان روند داستانی را دارد. روند بازی برای صفحه های لمسی و گوشی های هوشمند طراحی گردیده است و خبری هم از مبارزات بزرگ نیست. از نظر گرافیکی هم این بازی، به شخصیت های فاینال فانتزی 15 و دنیای آن حالتی بانمک و کارتونی شکل داده است. با این حال، سازندگان فاینال فانتزی 15: نسخه جیبی تمام کوشش خود را نموده اند تا میان پرده های بازی اصلی را دوباره با این استایل جدید بازسازی نمایند.

بدون شک قیمت 30 دلاری بازی، برای یک بازی موبایل به کنسول ها آمده است، بسیار بالا به نظر می رسد. مخصوصا که نسخه کامل فاینال فانتزی 15 یعنی نسخه Royal Edition تا همین هفته پیش روی فروشگاه پلی استیشن با قیمت 20 دلار عرضه می شد. پرداخت 30 دلار برای یک بازی موبایل، آن هم در حالی که نسخه ای کامل از بازی روی همان پلتفرم به صورت ارزان تر عرضه می گردد، اصلا کار عاقلانه ای به نظر نمی رسد. اینکه نسخه موبایل بازی به درد همان موبایل می خورد و نه کنسول ها، به جای خود.

می توانید در ادامه تریلری که برای Final Fantasy XV: Pocket Edition HD منتشر گردیده و تصاویری از این بازی را ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 37

به "نسخه موبایل فاینال فانتزی 15 به کنسول ها می آید" امتیاز دهید

2 کاربر به "نسخه موبایل فاینال فانتزی 15 به کنسول ها می آید" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه موبایل فاینال فانتزی 15 به کنسول ها می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید