مروری بر بهترین تلویزیون های معرفی شده در نمایشگاه CES 2020

به گزارش مجله نایس پاتوق، اگر هوادار پروپاقرص تلویزیون ها هستید، پس احتمالا هر ساله نمایشگاه CES را با دقت دنبال می کنید. در این نمایشگاه جذاب ترین محصولات تکنولوژی شرکت های مختلف معرفی می گردد و یک بخش همیشگی آن، مربوط به تلویزیون ها است. در این میان شرکت های سازنده تلویزیون ها در چنین نمایشگاه هایی معمولا رویکرد مشابهی را اتخاذ می نمایند. سال جاری هم سازندگان تلویزیون ها به غیر از معرفی تلویزیون های 8K و 4K مطابق معمول از مدل های عجیب وغریبی هم رونمایی کردند. در هر صورت در ادامه به بهترین تلویزیون های نمایشگاه CES 2020 نگاهی می اندازیم.

مروری بر بهترین تلویزیون های معرفی شده در نمایشگاه CES 2020

ال جی 8K NanoCell

ال جی در نمایشگاه CES 2020 از تلویزیون 8K NanoCell رونمایی کرد که از پردازنده هوشمند A9 برای کارهایی مانند افزایش رزولوشن، تقویت رنگ و بهبود کیفیت صدا بهره می برد. این تراشه با بهره گیری از تکنولوژی یادگیری عمیق و دسترسی به پایگاه داده گسترده می تواند کیفیت محتوا را بهینه کند و تجربه کاربری را بهبود ببخشد. این تلویزیون در بعضی بازارها با دستیار صوتی گوگل اسیستنت و الکسا آمازون ارائه می گردد و کاربران برای خرید آن از بین مدل های 75 و 65 اینچی حق انتخاب دارند. ال جی اعلام نموده این تلویزیون را به زودی روانه بازار می نماید ولی در خصوص قیمت آن اظهارنظر ننموده است.

ال جی Signature OLED R

اگر در حساب بانکی خود حدود 60 هزار دلار پول اضافی دارید و می خواهید آن را برای یک تلویزیون بسیار پیشرفته و جذاب هزینه کنید، تلویزیون 65 اینچی Signature OLED R را به شما توصیه می کنیم. مهم ترین تعیینه این تلویزیون انعطاف پذیر این است که به طور کامل در محفظه موردنظر جمع می گردد تا فقط در مواقع موردنظر بتوانید این پنل را پدیدار کنید. علاوه بر این، این مدل می تواند بر روی سقف نصب گردد تا به صورت پرده پروژکتور پایین بیاید. اگرچه این تلویزیون سال گذشته در نمایشگاه CES 2019 معرفی گردید، ولی مدل جدید آن دارای پردازنده تازه نفس A9 است و این یعنی از بعضی ویژگی های جذاب تلویزیون NanoCell بهره می برد. ال جی در خصوص این تلویزیون هم تاریخ عرضه تعیینی اعلام ننموده است.

ال جی 4K CX OLED

ال جی برای این محصول ایده جالبی را عملی نموده و به همین خاطر به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های CES 2020 در این فهرست قرار گرفته است. این شرکت با ترکیب مانیتور گیمینگ و مجموعه امکانات یک تلویزیون توانسته محصول مناسبی برای این دو حوزه فراوری کند. به همین خاطر کاربران با خرید یک محصول، می توانند از یک تلویزیون جذاب و هم زمان مانیتور گیمینگ بهره ببرند. ضمناً این نخستین باری است که یک تلویزیون اولد ال جی از رزولوشن 4K بهره می برد. همچنین گیمرها به سادگی می توانند تنظیمات مختلف این تلویزیون را بهبود تجربه کاربری تغییر دهند. این محصول با قیمت پایه 1500 دلاری روانه بازار می گردد و تاریخ عرضه آن اعلام نشده است.

سامسونگ Q950TS

تلویزیون Q950TS جدیدترین پرچم دار سامسونگ در زمینه تلویزیون ها است و یکی از بهترین تلویزیون های نمایشگاه CES 2020 محسوب می گردد. مهم ترین تعیینه آن هم حذف حاشیه های پنل این محصول است که فقط در بخش پایینی می توان حاشیه بسیار باریکی را مشاهده کرد. به همین خاطر این تلویزیون پیروز شده نسبت 99 درصدی نمایشگر به بدنه را عملی کند.

این تلویزیون 85 اینچ 8K از نمایشگر LCD بهره می برد و پردازنده قدرتمند آن هم می تواند محتواهای مبتنی بر رزولوشن های مختلف را با بهره گیری از هوش مصنوعی به 8K برساند. در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه این محصول هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

سامسونگ Sero

در نمایشگاه CES در کنار محصولات جذاب، همیشه محصولات عجیب وغریبی هم معرفی می شوند. در این میان باید به تلویزیون Sero شرکت سامسونگ اشاره کنیم که می توان جهت گیری آن را تغییر داد. به همین خاطر برای مشاهده محتوای اینستاگرام، تیک تاک و دیگر محتواهای عمودی این تلویزیون می چرخد تا به صورت عمودی قرار بگیرد. علاوه بر این، تلویزیون مذکور به صورت اتوماتیک با توجه به محتوای گوشی می تواند جهت گیری خود را تنظیم کند. اندازه پنل آن به 43 اینچ می رسد و اسپیکر هم در استند آن تعبیه شده است. این تلویزیون 4K قرار است در امسال روانه بازار گردد و قیمت آن هنوز تعیین نیست.

سونی Z8H

در بین بهترین تلویزیون های CES 2020 نباید نام سونی Z8H را از قلم بیندازیم. این تلویزیون که در دو اندازه 85 و 75 اینچ معرفی گردیده، از پنل LED و پردازنده X1 Ultimate بهره می برد و کاربران می توانند نور پس زمینه یا بک لایت را تنظیم نمایند. یکی دیگر از امکانات این تلویزیون فریم توییتر نام دارد که عملا با لرزاندن قاب، صدا فراوری می نماید تا کاربران حس انتشار صدا از جانب نمایشگر را تجربه نمایند. از دیگر امکانات آن می توانیم به رزولوشن 8K و پشتیبانی از دستیارهای دیجیتالی گوگل اسیستنت و الکسا آمازون اشاره کنیم.

ویزیو کوانتوم ایکس

شرکت آمریکایی ویزیو اخیرا با عرضه تلویزیون های باکیفیت مقرون به صرفه سروصدای زیادی ایجاد نموده است. این شرکت در نمایشگاه CES 2020 هم دست پر ظاهر شد و از بین تلویزیون های مختلف باید به تلویزیون اولد کوانتوم ایکس اشاره کنیم که در سه اندازه 85، 75 و 65 اینچ روانه بازار می گردد. این تلویزیون که مبتنی بر فناوری کوانتوم دات است، طیف نور و رنگ وسیع تری را نمایش می دهد و کلیت روشنایی آن حداکثر به 800 نیت می رسد که در بخش های مختلف می توان حداکثر روشنایی 3000 نیت را هم تجربه کرد. ضمناً قرار است به وسیله انتشار آپدیت نرم افزاری، قابلیت هایی مانند رفرش ریت متغیر و نمایش رزولوشن 4K با سرعت 120 هرتز برای این تلویزیون ارائه گردد.

معرفی بهترین ساعت های هوشمند نمایشگاه CES 2020

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 729

به "مروری بر بهترین تلویزیون های معرفی شده در نمایشگاه CES 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مروری بر بهترین تلویزیون های معرفی شده در نمایشگاه CES 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید