مرغ و برنج گران شده مصرف نان افزایش یافته است

به گزارش مجله نایس پاتوق، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: هیچ کمبودی در زمینه آرد در گلبهار وجود ندارد. مشکل اصلی در نظارت های اتحادیه نانوایان و اداره صمت است و چون مرغ، گوشت و برنج گران شده ، مصرف نان افزایش یافته که باید مدیریت گردد.

مرغ و برنج گران شده مصرف نان افزایش یافته است

نوری درباره کمبود آرد در این شهر گفت: هیچ کمبود آردی وجود ندارد؛ ما بر اساس سرانه جمعیتی که مورد تایید دستگاه های امنیتی است ،سهمیه آرد گلبهار را تامین می کنیم.

وی با اشاره به این که ما بر اساس مصوبه کارگروه خراسان رضوی سهمیه آرد را اختصاص می دهیم و هیچ کمبود آردی وجود ندارد، اضافه نمود: مشکل ما در نظارت است. باید اتحادیه نانوایان و اداره صمت(صنعت، معدن و تجارت) بر ساعت پخت و مقدار سهمیه آرد نظارت داشته باشند تا نان مردم از دامداری ها سردرنیاورد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گفت: در عین حال اگر کارگروه خراسان رضوی افزایش سهمیه آرد را مصوب کند، ما آن را اجرا خواهیم کرد.

نوری با بیان این که شلوغی و صف مقابل نانوایی به ذائقه مردم برمی گردد، ادامه داد: چون مرغ، گوشت و برنج گران شده ، مصرف نان افزایش یافته که باید مدیریت گردد.

وی از کیفیت پایین نان در بعضی نانوایی ها ابراز نارضایتی کرد و گفت: وقتی نان از خوراک دام مقرون به صرفه تر باشد، مصرف زیاد نان طبیعی است، ما فقط آرد را تأمین می کنیم. وظیفه نظارت با اتحادیه نانوایان و صمت است، در بعضی نانوایی ها کارگران ساختمانی را به کار می گیرند و این افراد تجربه ندارند که همین موضوع در کاهش کیفیت نان نقش مهمی دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1693

به "مرغ و برنج گران شده مصرف نان افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرغ و برنج گران شده مصرف نان افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید