لزوم توجه به ورزش همگانی برای ایجاد فضای شاد

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به شروع راهپیمایی های خانوادگی در استان از شهرستان هفتکل، گفت: مردم نیازمند سرگرمی و شادابی هستند و طبیعتا باید به ورزش همگانی توجه کنیم که یکی از این ورزش ها، راهپیمایی خانوادگی است.

لزوم توجه به ورزش همگانی برای ایجاد فضای شاد

صادق خلیلیان در حاشیه این راهپیمایی خانوادگی، اظهارکرد. در یک فضای شاداب خانوادگی باید بتوانیم برای مردم فضایی را به وجود بیاوریم که در رفاه و آسایش باشند. مردم نیازمند سرگرمی و شادابی هستند و طبیعتا باید به ورزش همگانی توجه کنیم که یکی از این ورزش ها، راهپیمایی خانوادگی است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: در دولت تازه در استان خوزستان نیز اولین راهپیمایی خانوادگی را از هفتکل آغاز کردیم و ان شاالله بتوانیم هر هفته در سطح شهرستان ها این راهپیمایی را داشته باشیم.

استاندار خوزستان گفت: مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند که در شرایط کرونا به سمت عادی سازی شرایط زندگی حرکت می کنیم و طبیعتا ورزش می تواند هم شادابی را برای آنها به ارمغان بیاورد و هم سلامتی شان را تضمین کندـ

وی اعلام کرد: خانواده ها نیز در این نوع برنامه ها می توانند مودت و همکاری خود را تقویت نمایند و مسئولان و بخش های مختلف و آحاد مردم می توانند در راهپیمایی خانوادگی با همکاری بیشتر همدلی خود را افزایش دهند و شاهد یک همبستگی بیشتر در سطح خانواده ها، مسوولان و مردم شهر باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1999

به "لزوم توجه به ورزش همگانی برای ایجاد فضای شاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم توجه به ورزش همگانی برای ایجاد فضای شاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید