خدمات ویژه برای جلب مشتریان هندی سایت آمازون

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران به نقل از گودایریدر، فروشگاه اینترنتی آمازون برای جلب توجه بیشتر مشتریان هندی خود و حفظ آنها اقدام به انتشار مقالات مختلفی در موضوعات مختلف از جمله سیاست، دولت، سلامت، ورزش، کتاب، تغذیه و بسیاری از موارد تخصصی دیگر نموده است. بسیاری از این مقالات در صفحه اختصاصی کشور هندوستان در سایت آمازون وجود دارد و به نظر می رسد مسئولان این غول فروش اینترنتی کتاب و محصولات دیگر سعی دارند مشتریان بیشتری از این کشور جلب نمایند.

خدمات ویژه برای جلب مشتریان هندی سایت آمازون

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

آمازون اخیراً تبلیغات وسیعی برای فروش دستگاه کتابخوان کیندل خود در کشور هندوستان آغاز نموده است و در ماه گذشته هم شبکه تلویزیونی خود موسوم به مینی تیوی (Mini TV) را در این کشور راه اندازی کرد. بسیاری از کاربران هندی سایت آمازون می توانند ویدیوهای این سایت را به صورت رایگان تماشا نمایند.

مینی تیوی آمازون دو سال پیش برای کاربران آمریکا راه اندازی شده بود ولی تنها ساکنان کشور آمریکا قادر به دسترسی به این ویدیوها بودند. مسئولان آمازون اعتقاد دارند این تلویزیون اختصاصی تاثیر زیادی در افزایش کاربران خدمات نامحدود ویدیو و کتاب داشته است و به نظر می رسد این روش را می خواهند در کشور هندوستان پیاده نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1625

به "خدمات ویژه برای جلب مشتریان هندی سایت آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات ویژه برای جلب مشتریان هندی سایت آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید