ابتلای نزدیک به 3 هزار مورد جدید در آلمان

به گزارش مجله نایس پاتوق، فارس نوشت: شمار مبتلایان به کووید-19 در آلمان با افزایش دو هزار و 705 نفری ظرف یک روز به 16 هزار و 662 مورد رسید و با قربانی شدن 16 تن دیگر، مجموع قربانیان این ویروس در این کشور اروپایی به 47 مورد رسید.

ابتلای نزدیک به 3 هزار مورد جدید در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان امروز (شنبه) با افزایش دو هزار و 705 نفر به 16 هزار و 662 مورد رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز با مرگ 16 نفر به 47 تن افزایش یافت.

بنا به گزارش شبکه روسی راشاتودی، موسسه رابرت کخ صبح امروز به وقت محلی این آمار و ارقام را بر اساس داده هایی که تا نیمه شب آدینه جمع آوری نموده بود، اعلام نمود.

این سازمان فدرال که مسئولیت کنترل و پیشگیری از بیماری را در آلمان برعهده دارد از افراد خواست که به منظور جلوگیری از ابتلا به کرونا، فاصله خود را با یکدیگر حفظ نمایند.

ویروس ناشناخته کرونا اواخر سال گذشته میلادی در ووهان چین شیوع پیدا کرد و هم اکنون جان 11 هزار و 400 نفر در سراسر دنیا را گرفته است.

جدیدترین آمار و ارقام شیوع این ویروس ناشناخته در دنیا نشان می دهد که 558 مورد جدید ابتلا به کرونا در بلژیک ثبت شده است و تعداد افراد آلوده به این ویروس در این کشور اروپایی به دو هزار و 815 نفر افزایش رسیده است.

مقام های اسپانیا اعلام نمودند که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا با افزایش سه هزار و 355 نسبت به یک روز گذشته به 24 هزار و 926 نفر رسیده است و با قربانی شدن 324 نفر، تعداد قربانیان این ویروس در اسپانیا به یکهزار و 326 نفر رسیده است.

از طرف دیگر، تسکو بزرگترین فروشگاه زنجیره ای بریتانیا، دستکم 20 هزار کارمند را به طور موقت برای دستکم 12 هفته آینده استخدام نموده است تا در پی تشدید اوضاع شیوع کرونا، بتواند به مردم انگلیس خدمت رسانی کند.

چین برای سومین روز پیاپی اعلام نمود در خاک این کشور کسی به ویروس کرونا مبتلا نشده است. 41 مورد ابتلا در چین طی 24 ساعت گذشته افرادی بوده اند که از خارج از این کشور آمده اند با اینحال، طی 24 ساعت گذشته 7 نفر در چین فوت کردند که 6 نفر آنها در ووهان مرکز شیوه این بیماری بوده اند.

شی جینپینگ رئیس جمهور چین نیز در پی تشدید بحران کرونا در اروپا، پیغام های همدردی برای امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، فیلیپ ششم پادشاه اسپانیا و الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان ارسال کرد.

در کشورهای غرب آسیا نیز اخباری از ابتلا به ویروس ناشناخته کووید-19 منتشر شد به طوریکه امارات برای اولین بار اعلام نمود دو نفر بر اثر کرونا جان باخته اند.

از طرف دیگرف کویت از ابتلای 17 نفر دیگر به ویروس کووید 19 اطلاع داد. و شمار مبتلایان به کرونا در کویت 176 نفر اعلام شده است. تعداد مبتلایان در عمان پس از ابتلای 4 نفر دیگر به 52 نفر افزایش یافت.

کشور آفریقایی آنگولا اولین مورد ابتلا به کرونا را ثبت کرد و شمار مبتلایان به ویروس مرگبار کرونا در مغرب پس از ابتلای 9 نفر دیگر به 86 تن رسید.

دانشگاه جان هاپکینز شمار مبتلایان و فوتی ها آمریکا را 19624 و 250 نفر اعلام نموده است اما وبگاه worldometer این تعداد را 19774 و 270 نفر ذکر نموده است.

کشورهای قاره آمریکا همچون مکزیک از افزایش شمار مبتلایان به کرونا به 203 نفر اطلاع داد و پاراگوئه از اولین مورد ابتلا به کرونا در این کشور اطلاع داد.

طبق آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا به 277 هزار و 169 نفر و تعداد قربانیان آن به 11 هزار و 430 نفر رسیده است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 854

به "ابتلای نزدیک به 3 هزار مورد جدید در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای نزدیک به 3 هزار مورد جدید در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید