افسانه ای ترین شهرهای اروپا برای جشن کریسمس

به گزارش مجله نایس پاتوق، کم کم به روز پیرمردهای ریش بلند و لباس قرمزی نزدیم می شویم. چراغ درخت های کریسمس در سرزمین های غربی و شرقی روشن می گردد و بابانوئل ها هم کیسه خود را آویخته تا سال و فصل جدید را جشن بگیرند. این روزها هرچند در نقاط زیادی از دنیا، جشن گرفته می گردد اما شهرهای اروپایی در برگزاری این سوروسات، یک سر و گردن از مابقی بالاتر هستند.

افسانه ای ترین شهرهای اروپا برای جشن کریسمس

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

با باریدن برف و سفیدپوش شدن پشت بام ها، خرید درخت های مخروطی شکل و پخت نان های زنجبیلی و دارچینی شروع می گردد. بازارهای اروپا بیشتر از هر زمان دیگری شلوغ می گردد و مردم در حال تدارک دیدن یک جشن بزرگ هستند. برخی از شهر جادو و جنبل برگزاری کریسمس را بهتر از دیگران بلد هستند و قلب ها را تسخیر می نماید.

بهترین شهرهای اروپا در جشن آخر سال

.

کراکوف، لهستان

شهر قدیمی کراکوف ازجمله بهترین مکان هایی در اروپا است که مراسم کریسمس را بسیار باشکوه برگزار می نماید. شور و شوق مراسم خاتمه سال در این شهر باعث شده که گردشگران متعددی در دنیا مجذوب آن شوند. درختان چشمک زن در میانه های خیابان، خدمات و عبادت های لذت بخش کلیساها و دسته آخر جشن های کریسمی موسم به Wigilia که به شکوه کراکوف دامن زده است.

تمام کائنات در کراکوف دست در دست هم دادند تا قلب گردشگران را بربایند و روح معنوی را در سالروز مسیح به شهر ببخشند.

ریکیاویک، ایسلند

دوست دارید در شمالی ترین پایتخت دنیا، شمارش معکوس سال جدید را جشن بگیرید؟

شاید در وهله اول این گونه به نظر بیاید که این شهر کوچک است، اما باید بدانید که ریکیاویک پرشورترین انفجار رنگ ها، پایکوبی و جشن های کریسمسی را دارا می باشد. برای بسیاری از افراد اینجا ناشناخته است، اما جز یکی از بهترین مکان های اروپا برای جشن کریسمس است که مردم محلی با گرمای قلبشان بر سردی هوا غلبه می نمایند.

در کریسمس این شهر به یکبار تبدیل به یک مرکز شادی و سرگرمی می گردد؛ ریسه ای از چراغ که شهر را روشن نموده، عطر و بوی کیک های خانگی که تمام فضا را در برگرفته و همچنین صدای کریسمس که از خانه ها به گوش می رسد.

میلان، ایتالیا

کریسمس در اروپا بدون در نظر دریافت پایتخت مد دنیا، کامل شدنی نیست. گردشگران همچون یک شوالیه رومی سال نو را جشن می گیرند و باهم دعا می خوانند.

البته نباید از این نکته غافل شد که میلان فقط میزبان جشن کریسمس نیست و افراد می توانند خریدهای عالی را در مد روزترین مراکز خرید شهر انجام دهند.

پس اگر قصد رزرو تور اروپا را دارید حتماً تور ایتالیا را هم مدنظر داشته باشید.

اِستراسبورگ، فرانسه

بهترین مکان برای گرامی داشت، جشن های کریسمس را می شناسید؟ شهر قدیمی اِستراسبورگ به عنوان پایتخت کریسمس شناخته می گردد که بسیاری گشتن در بازارهای 400 ساله آن را بهترین مکان برای خرید خاتمه سال می دانند.

تور فرانسه در واپسین روزهای سال میلادی، ایده عالی می توانند باشد.

لندن، انگلیس

اگر وقت زیادی برای جست وجو یک مکان عالی برای گذراندن تعطیلات کریسمس ندارید؛ لندن مناسب ترین گزینه است. بی شک تجربه بی نظیری از سپری کردن جشن در این شهر به دست می آورید.

لندن در طول کریسمس تبدیل به سرزمین عجایب می گردد که هر کاری در آن ممکن خواهد بود. اسکی محبوب ترین فعالیتی ست که لندنی ها به آن می پردازند. البته انتخاب فقط به ورزش کردن محدود نمی گردد و گردشگران می توانند خرید گردی، شرکت در محبوب ترین کنسرت ها، خوردن غذای دل چسب و پایکوبی های تا نیمه شب را امتحان نمایند.

وین، اتریشی

ترافیک خطوط هوایی در آسمان وین هم زمان با آخر سال، شلوغ می گردد. گردشگران دلایل بسیاری را برای انتخابشان عنوان می نمایند. از چراغ های چشمک زنی که خیابان را روشن نموده تا بازارهای محلی، نوشیدن کریسمس پانچ، کنسرت های متنوع و موارد بسیاری دیگر.

اگر تصمیم سفر به وین را گرفته اید با خرید بلیط هواپیما ایرلاین اتریشی، بدون معطلی به مقصد برسید.

ژنو، سویس

این شهر علاوه بر اینکه میزبان نهادهای مهم بین المللی دنیا است؛ در جشن خاتمه سال چهره خشک خود را کنار می زند و به زیبایی می درخشد.

تعداد چراغ های آذین بندی شده ای که در ژنو روشن است، دسته کمی از دیگر مناطق دنیا ندارد. تقریباً دریاچه ژنو شبیه به گودال نور می گردد و تکمیل نماینده زیبایی شهر است. بازارهای شهر در این روزها حسابی شلوغ شده و غرفه داران خدمات ارزنده ای به آخرین مشتریان سال، ارائه می دهند.

هِلسینکی، فنلاند

این شهر به خودی خود یک موزه طبیعی مجسمه های یخی است. دیدن درخت های کاج سفیدپوش شده یا گوزن های یخ زده که به سختی کورسوی نوری را می تابانند، نمونه خاص کریسمس یخی در دنیا است.

اگر بحث سرما و یخ را کنار بگذاریم، هِلسینکی دارای یکی از 10 بازار مشهور در اروپا است که خریدان با گرمای وجودشان، یخ آن را شکسته اند. در این بازارهای شلوغ هر چیزی که فکر کنید، از کالا، لباس گرفته تا گرمی یک غذا و خنده خانواده ها؛ چاشنی اصلی کریسمس سرد فنلاند است.

جزایر مادیرا، پرتغال

کسانی که قصد دارند تعطیلات کریسمس خود را با فستیوال موسیقی و برنامه های سرگرمی بگذرانند؛ باید به سمت جزیره مادیرا در پرتغال حرکت نمایند.

باوجود ریسمان روشن و درخشان چراغ های صف کشیده در شهر، اما قهرمان اصلی کریسمس رویدادهای فرهنگی، مذهبی و سرگرمی است که گردشگران برای حضور و پایکوبی در آن به مادیرا آمده اند. از حال و هوای شهر بعید نمی رود که لقب غیرمعمول ترین جشن کریسمس به این جزیره برسد.

تور پرتغال را برای داشتن یک تفریح متفاوت رزرو کنید.

از دیگر شهرهای بی نظیر برای سپری کردن جشن کریسمس می توان به شهرهای زیر اشاره نمود:

  • ویلنیوس، لیتوانی
  • دوبروونیک، کرواسی
  • تالین، استونی
  • اِستُکهُلم، سوئد
  • بوداپست، مجارستان
  • والنسیا، اسپانیا
  • بروکسل، بلژیک
  • آمستردام، هلند
  • زالتسبورگ، اتریش
  • کپنهاک، دانمارک
  • لایپزیگ، آلمان
  • رووانیمی، فنلاند
  • پراگ، جمهوری چک
  • کلن، آلمان
منبع: ستاره ونک
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 548

به "افسانه ای ترین شهرهای اروپا برای جشن کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افسانه ای ترین شهرهای اروپا برای جشن کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید