فتوشاپ حالا با فیلترهای هوش مصنوعی، با یک کلیک یک عکس را به دلخواه شما بهاره، تابستانه، پاییزه یا زمستانه می نماید!

به گزارش مجله نایس پاتوق، شاید شما احتیاج چندانی به فتوشاپ نداشته باشید و همه کارهای ویرایش عکستان با چند اپلیکیشن رایگان ساده، انجام می گردد. به همین دلیل ممکن است نسحه های تازه فتوشاپ و فیلترهای هوش مصنوعی آن را هیچ وقت آزمایش نکرده باشید.

فتوشاپ حالا با فیلترهای هوش مصنوعی، با یک کلیک یک عکس را به دلخواه شما بهاره، تابستانه، پاییزه یا زمستانه می نماید!

یکی از شاخص ترین پیشرفت های این یکی دو ساله ارتقای ابزار انتخاب است. در فتوشاپ های قدیمی شما فرایند آسانی برای انتخاب یک شیء نداشتید و ابزارهای هوشمند نبودند، اما حالا به سادگی یک کلیک می گردد یک شیء را به صورت هوشمند انتقال کرد و در جای دیگری کپی پیست کرد. انگار که دارید قسمتی از یک متن را به سادگی انتخاب و کپی پیست می کنید.

شرکت ادوبی بعلاوه به تازگی چند فیلتر تازه هوش مصنوعی را رونمایی نموده.

یکی از این فیلترهای شگفت انگیز ابزار ترکیب چشم انداز ها است. با این بازار می توانید شما یک چشم انداز زیبای تابستانی را به زمستاتی تبدیل کنید. یا عکسی را که در ظهر گرفته شده به عکسی در هنگان غروب طلایی تبدیل کنید.

البته طبق آزمایش کاربرها هنوز این ابزار چشم انداز ای با اصالت و حس طبیعی بودن یک عکس واقعی نمی دهد اما در عین حال این تحول نشان می دهد که چقدر ادوبی فتوشاپ پیشرفت نموده است.

برای استفاده از این فیلتر شما باید به جهت Filter > Neural Filters و فیلتر Landscape Mixer را انتخاب کنید.

این ابزار می تواند برای عکاسان نیمه حرفه ای یا مردم عادی که وقتی به چشم اندازی می رسند، فرصت ماندن برای رسیدن به ساعت ایده آل عکاسی را ندارند، خیلی مطلوب باشد.

با ابزار انتقال رنگ تازه فتوشاپ شما می توانید به جای طیف رنگ یک شیء و نه فقط یک رنگ خالص را به شیء دیگری منتقل کنید.

با Depth Blur می توانید منظرع زمینه را مجو کنید و شیء یا فرد جلوی چشم انداز را برجسته تر کنید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1853

به "فتوشاپ حالا با فیلترهای هوش مصنوعی، با یک کلیک یک عکس را به دلخواه شما بهاره، تابستانه، پاییزه یا زمستانه می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتوشاپ حالا با فیلترهای هوش مصنوعی، با یک کلیک یک عکس را به دلخواه شما بهاره، تابستانه، پاییزه یا زمستانه می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید