طراحی سامانه کنترل موتورهای دیزلی کاربردی در ملی حفاری

به گزارش مجله نایس پاتوق، یکی از متخصصان شرکت ملی حفاری ایران پیروز به طراحی سامانه کنترل موتورهای دیزلی کاربردی در صنعت نفت و حفاری با توانایی ثبت اطلاعات به‌صورت برخط (Online) و غیر برخط (Offline) شد.

طراحی سامانه کنترل موتورهای دیزلی کاربردی در ملی حفاری

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ در تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، یونس یوسفی، مهندس ارشد بازرسی فنی مدیریت امور مهندسی این شرکت که به عنوان پژوهشگر برتر سال ملی حفاری نیز انتخاب شده است، در این باره گفت: این تجهیز الکترونیکی و مکانیکی می‌تواند نقش اصلی در حفظ و صیانت از موتورهای گران‌قیمت دیزلی ایفا نماید.

وی با بیان اینکه این طرح در نظام مشارکت کارکنان شرکت به عنوان طرح برتر شناخته شد و در مرحله اجرا واقع شده است، اضافه کرد: ارائه سوابق کارکرد و کنترل موتورها در موارد فنی و عملیاتی به‌منظور هرگونه آنالیز و عیب‌یابی از جمله ویژگی‌های این تجهیز به شمار می‌آید.

وی که پیش از این برای نخستین بار در سطح دانشگاه‌های کشور پیروز به طراحی و ساخت هاورکرافت با سامانه کنترل دو محوره شده بود، 6 سال سابقه کار در شرکت ملی حفاری ایران دارد و کسب عناوین برتر در طراحی و ساخت هواپیماهای بدون سرنشین در سطح دانشگاه‌های کشور و دانشگاه صنعتی شریف از دیگر فعالیت‌های علمی و پژوهشی‌اش در سال‌های اخیر به شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1294

به "طراحی سامانه کنترل موتورهای دیزلی کاربردی در ملی حفاری" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی سامانه کنترل موتورهای دیزلی کاربردی در ملی حفاری" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سامانه کنترل موتورهای دیزلی کاربردی در ملی حفاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید