صنعت لوازم خانگی با توانمندی دانش بنیان ها گره می خورد

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، رویداد ارائه نیازمندی های فناورانه صنعت لوازم خانگی با حمایت معاونت علمی و فناوری و مشارکت شرکت های دانش بنیان 3 و 4 اسفندماه برگزار می گردد.

صنعت لوازم خانگی با توانمندی دانش بنیان ها گره می خورد

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با توجه به لزوم توسعه زنجیره های ارزش و با هدف شبکه سازی شرکت های دانش بنیان و صنایع راهبردی کشور در نظر دارد سلسله رویدادهای ارتقا تاب آوری و رقابت پذیری زنجیره های ارزش را به صورت حضوری و مجازی برگزار کند.

این رویدادها با همکاری شرکت دانش بنیان کاریز اعتماد برگزار می گردد و در آنها احتیاجمندی ها و اولویت های فناورانه زنجیره ارزش صنایع و حوزه های مختلف شناسایی و با ظرفیت ها و توان شرکت های دانش بنیان و خلاق، به آنها پاسخ مناسب داده می گردد.

با توجه به اهمیت صنایع لوازم خانگی 3 و 4 اسفندماه رویداد ارائه احتیاجمندی های فناورانه صنعت لوازم خانگی برگزار خواهد شد. از جمله احتیاجهای فناورانه شناسایی شده این صنعت می توان به موتور فن های سانتریفیوژ و آکسیال، قطعات اولیه حساس الکترونیکی، زیرساخت های حوزه اینترنت اشیا، تسهیل واردات قطعات حساس و فناورانه غیرقابل جایگزین، تامین دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته، فراوری کامپاندهای پلیمری مورد احتیاج صنایع لوازم خانگی، فوم پلی یورتان با خواص حرارتی و عملکردی مناسب، فناوری تصفیه هوای داکت اسپلیت و نانوپوشش های چربی گریز اشاره نمود.

محورهای این رویداد شامل مواد اولیه، قطعات و تجهیزات گلوگاهی، هوشمندسازی و فناوری ساخت، زنجیره ارزش و مصرف انرژی می گردد. همچنین در این رویداد فناورانه پنل سیاستی و ارائه برنامه تاب آوری و رقابت پذیری، ارائه احتیاجهای حوزه صنایع لوازم خانگی، مذاکرات رودررو، معرفی حمایت های مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان نیز به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد

علاقه مندان حضور در این مراسم به صورت آنلاین و مجازی می توانند به اینجا مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1518

به "صنعت لوازم خانگی با توانمندی دانش بنیان ها گره می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت لوازم خانگی با توانمندی دانش بنیان ها گره می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید