شناسایی 15 واحد نانوایی متخلف در بروجرد

به گزارش مجله نایس پاتوق، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: 15 واحد نانوایی متخلف در راستای اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی در این شهرستان شناسایی شد.

شناسایی 15 واحد نانوایی متخلف در بروجرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، حمید آزادبخت سه شنبه 13 خرداد اضافه نمود: این تعداد واحد نانوایی از مجموع 90 بازرسی به عمل آمده با همکاری 11 اکیپ 40 نفره گشت مشترک بازرسی مبارزه با کرونا با حضور دستگاه های مرتبط از جمله شبکه بهداشت، شرکت غله، اتاق اصناف شناسایی شد.

وی ادامه داد: واحدهای منتخلف در سطح شهر و روستا به پرداخت 85 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

این مسئول عمده تخلف این واحدها را عدم رعایت بهداشت در مبارزه با کرونا، اعلام نمود و اضافه نمود: با توجه به انتشار کرونا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بدون اغماض برخورد قاطع خواهیم داشت چون از جمله صنوفی که می تواند با عدم رعایت بهداشت سلامت جامعه را دچار مخاطره کند، نانوایی ها هستند.

رئیس اداره صمت بروجرد بیان نمود: با توجه به حساسیت و نقش ویژه نانوایان در سلامت جامعه و پیشگیری از ویروس کرونا با هماهنگی فرمانداری بروجرد طرح گشت مشترک نظارت بر واحدهای خبازی به طور مستمر ادامه دارد.

این مسئول با تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی در واحدهای صنفی اضافه نمود: گشت های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی به ویژه واحدهای نانوایی به صورت مستمر و روزانه در سراسر شهرستان در حال انجام است و در صورت مشاهده تخلف صنفی نظیر رعایت نکردن اصول بهداشتی مقابله با کرونا، از فعالیت آن ها جلوگیری می گردد.

آزادبخت ادامه داد: کلیه نانوایی ها باید ضمن استفاده از ماسک، دستکش و کلاه، اصول بهداشتی و ضدعفونی لازم را طبق ضوابط شبکه بهداشت و درمان رعایت نمایند و دستگاه های کارت خوان را در دسترس مشتریان خود قرار دهند تا از انتقال آلودگی ها و شیوع ویروس کرونا جلوگیری گردد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد تاکید نمود: شهروندان بروجردی می توانند هرگونه تخلف را به سامانه 124 گزارش نمایند. برای پیشگیری از ویروس کرونا همه واحدهای نانوایی ملزم به ضدعفونی و استفاده از دستکش و رعایت نکات بهداشتی هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1010

به "شناسایی 15 واحد نانوایی متخلف در بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 15 واحد نانوایی متخلف در بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید