سناتور سندرز: با بی سابفه تری گرسنگی در آمریکا روبرو هستیم، ترامپ خطرناک ترین رئیس جمهور است

به گزارش مجله نایس پاتوق، سناتور دموکرات ایالت ورمانت آمریکا دونالد ترامپ را خطرناک ترین رئیس جمهور تاریخ این کشور دانست.

سناتور سندرز: با بی سابفه تری گرسنگی در آمریکا روبرو هستیم، ترامپ خطرناک ترین رئیس جمهور است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران، سناتور برنی سندرز در مصاحبه با فاکس نیوز گفت ترامپ خطرناک ترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکاست.

مجری فاکس نیوز گفت: سرنوشت یاری دو هزار دلاری به افراد که در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شده، هنوز در سنا معین نشده است. در این برنامه با یکی از نخستین قانونگذارانی صحبت می کنیم که مثل رئیس جمهور از پرداخت پول بیشتر به افراد حمایت می نماید، یعنی برنی سندرز، سناتور ایالت ریچموند. سناتور، شما رئیس جمهور ترامپ را نژادپرست، تبعیض گرا، بیگانه هراس، متعصب، عوام فریب و دروغگو توصیف نموده اید. اما الان که صحبت از پرداخت یاری دو هزار دلاری به افراد است، می گویید او آینده نگر است.

برنی سندرز در پاسخ گفت: من نگفتم او آینده نگر است. نه، نگفتم. بلکه فکر می کنم رئیس جمهور ترامپ خطرناک ترین رئیس جمهور در تاریخ کشورمان است، اما اتفاقاً درباره این موضوع حق با او است. فکر می کنم این حرفش درست است که می گوید هم اکنون لحظه اقتصادی بسیار بسیار وحشتناکی برای ده ها میلیون خانوار طبقه کارگر است. ما برای تصویب پرداخت یاری مستقیم 600 دلاری به افراد به شدت مبارزه کردیم. حق با ترامپ است که می گوید این پول کافی نیست. باید این رقم به دو هزار دلار افزایش یابد و این آینده نگری است. در این مورد حق با اوست.

سندرز اضافه نمود: وقتی توافقی را آنالیز می کنید، باید با توجه به نوع مشکلاتی که با آن رو به رو هستیم، به آن نگاه کنید. بیشتر آمریکایی ها هم اکنون لحظات وحشتناک و بی سابقه ای را می گذرانند، میلیون ها نفر شغل و درآمدشان را از دست داده اند، ده ها میلیون نفر باید خانه های (استیجاری شان) را تخلیه نمایند، با سطح بی سابقه گرسنگی در آمریکا رو به رو هستیم، در بحبوحه این بیماری همه گیر وحشتناک 90 میلیون نفر که بیمه نیستند یا از پوشش بیمه کافی برخوردار نیستند، توان اقتصادی برای مراجعه به پزشک ندارند، افرادی هستند که روز به روز به بدهی شان اضافه نموده می شوند، و خانواده هایی هستند که کوشش می نمایند غذای کافی برای فرزندانشان تهیه نمایند؛ بنابراین فکر می کنم در این شرایط خاص احتیاج به اقدام جسورانه داریم و فکر می کنم دادن چک دو هزار دلاری به همه افراد بزرگسال طبقه کارگر کار درستی است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1388

به "سناتور سندرز: با بی سابفه تری گرسنگی در آمریکا روبرو هستیم، ترامپ خطرناک ترین رئیس جمهور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور سندرز: با بی سابفه تری گرسنگی در آمریکا روبرو هستیم، ترامپ خطرناک ترین رئیس جمهور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید