سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه منصوب شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، در این متن این حکم آمده است: با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه منصوب می شوید.

سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه منصوب شد

انتظار می رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های تقدیم گردیده به مجلس شورای اسلامی و ماموریت های معین گردیده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه نهایت تلاش و اهتمام خویش را به کار برید.

دکتر محمدرضا شیدائی استاد تمام رشته مهندسی عمران – سازه دانشگاه ارومیه است و تاکنون هدایت، مشاوره و داوری بیش از 40 عنوان سرانجام نامه کارشناسی ارشد و دکتری را بر عهده داشته است.

وی بیش از 80 عنوان مقاله علمی – پژوهشی، آی اس آی و همایش در مجلات معتبر داخل و خارج کشور به چاپ رسانده است.

وزیر علوم در نامه جداگانه ای از خدمات جعفر عبدالهی شریف رئیس سابق دانشگاه صنعتی ارومیه در زمان تصدی ریاست این دانشگاه قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 41

به "سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید