سراج: اجازه نمی دهم کسی از باشگاه صنعت نفت و فوتبال، پول مُفتی به جیبش برود

به گزارش مجله نایس پاتوق، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما چند بازیکن داشتیم که نمی گویم خیانت کردند، اما تمام تلاش خود را نکردند.

سراج: اجازه نمی دهم کسی از باشگاه صنعت نفت و فوتبال، پول مُفتی به جیبش برود

به گزارش خبرنگاران از تبریز، بهنام سراج سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی گفت: به مردم آذربایجان و بچه های ماشین سازی تبریک ویژه ای می گویم. آنها خیلی برای حفظ سهمیه لیگ رجحان خود تلاش کردند و مبارک شان باشد. حریف از ما خیلی بهتر بازی کرد و این نتیجه حق آنها بود. بازیکنان برای پیروزی باید همه چیز خود را بگذارند.

وی با بیان اینکه پیش از مسابقه به شاگردانش گفته بود که در این بازی جوانمردانه بازی کنند، شرح داد: به بازیکنانم گفتم هر اتفاقی در زمین بیفتد، آنها نتیجه را رقم می زنند. چون هفته گذشته جایگاه ما در جدول تثبیت شد، امروز انگیزه لازم را برای فوتبال بازی کردن نداشتیم و کار کردن با تیم بی انگیزه، خصوصاً در هفته های آخر سخت است که ما این سختی را به جان خریدیم.

سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه در هفته گذشته بیشتر به دنبال مسائل روحی روانی بوده تا فنی، اظهار داشت: ما چند بازیکن را به زور به این سفر آوردیم و آنها به بهانه های مختلف می خواستند از این بازی فرار کنند. من قطعاً گزارش این موضوع را به باشگاه می دهم. مردم آبادان بدانند تا زمانی که اینجا هستم و اگر تنها تا چند ساعت دیگر باشم، اجازه نمی دهم کسی پول مُفت آبادان را در شهر خودش خرج کند و وقتی در این تیم بازی می کند، باید تعصب تیم و شهرش را تا روز آخر داشته باشد.

سراج در ادامه افزود: درست است که 40 درصد از پول بازیکنان پرداخت نشده، اما این مسائل انضباطی را به باشگاه ارائه می کنم و اجازه نمی دهم کسی از باشگاه صنعت نفت و فوتبال، پول مُفتی به جیبش برود. ما چند بازیکن داشتیم که نمی گویم خیانت کردند، اما تمام تلاش خود را نکردند. شاید اگر آنها بیشتر تلاش می کردند، می توانستیم جایگاه بهتری در جدول به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1142

به "سراج: اجازه نمی دهم کسی از باشگاه صنعت نفت و فوتبال، پول مُفتی به جیبش برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سراج: اجازه نمی دهم کسی از باشگاه صنعت نفت و فوتبال، پول مُفتی به جیبش برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید