رقابت سه دقیقه ای دانشجویان استان زنجان برای دفاع از خاتمه نامه

به گزارش مجله نایس پاتوق، به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان دانشجویان برای سومین دوره در استان زنجان، فردا در رقابتی حساس، سه دقیقه فرصت خواهند داشت تا از سرانجام نامه خود دفاع نمایند.

رقابت سه دقیقه ای دانشجویان استان زنجان برای دفاع از خاتمه نامه

به گزارش خبرنگاران، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان زنجان فردا برای سومین دوره در استان اقدام به برگزاری رقابتی حساس در بین دانشجویان و فارغ التحصیلان می نماید که در این رقابت، شرکت نمایندگان سه دقیقه فرصت خواهند داشت تا از خاتمه نامه خود دفاع نمایند.

برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه ای از خاتمه نامه های دانشجویی بستری برای یاری به رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی در دانشجویان و نیز مهیا کردن فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت، جامعه و کاربردی کردن پژوهش ها و تحقیقات دانشجویی است.

پس از خاتمه مهلت فراخوان مسابقات، این رقابت فردا، هفتم بهمن ماه توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار می گردد.

در مرحله داوری برای دفاع از هر خاتمه نامه چهار داور حضور دارند که این داوران ترجیحاً از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی هستند و در موارد خاص نیز اساتید و صاحب نظران غیر هیئت علمی با مدرک دکتری و سوابق علمی امکان داوری خواهند داشت.

در انتخاب داوران اولویت با اساتیدی است که به جنبه های کاربردی علوم توجه بیشتری دارند و سوابق مناسبی در ارتباط با بخش های مختلف سرمایه گذاری داشته باشند. همچنین رشته تحصیلی یک نفر از چهار داور انتخاب شده با موضوع خاتمه نامه مرتبط بوده و بر اساس قانون، استاد راهنما یا مشاور خاتمه نامه نمی تواند اثر مربوطه را داوری کند.

شرکت نمایندگان صرفاً سه دقیقه زمان برای ارائه خاتمه نامه خود خواهند داشت و به ازای زمان اضافی که در اختیار شرکت نمایندگان قرار می گیرد، از آنان امتیاز کم می گردد و پس از اضافه شدن بیش از 15 ثانیه به زمان ارائه، شرکت نماینده از دور مسابقات حذف خواهد شد، لذا باید همه مطالب شرکت نمایندگان فقط در اسلایدی یک صفحه ای ارائه گردد.

پس از خاتمه دفاع سه دقیقه ای برای اینکه دانشجو به طور اجمالی از نحوه ارائه خود مطلع گردد، سه کارت به رنگ های سبز، زرد و قرمز تهیه شده که بلافاصله پس از ارائه دانشجو توسط داوران نشان داده می گردد و ارائه خوب با کارت سبز، ارائه متوسط با کارت زرد و ارائه ضعیف با کارت قرمز اعلام می گردد و امتیازات هر دفاع باید بر اساس فرم های ارزیابی تدوین شده محاسبه گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 143

به "رقابت سه دقیقه ای دانشجویان استان زنجان برای دفاع از خاتمه نامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت سه دقیقه ای دانشجویان استان زنجان برای دفاع از خاتمه نامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید