رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی منصوب شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، طی حکمی از سوی دکتر سورنا ستاری رئیس بنیاد ملی نخبگان، رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی منصوب شد.

رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی منصوب شد

به گزارش خبرنگاران، در متن حکم دکتر ستاری خطاب به دکتر محمود بخشی آمده است: نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان در استان خراسان شمالی و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسؤولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به مدت سه سال به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی منصوب می نمایم.

شایسته است، با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آئین نامه تأسیس و اداره نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و یاری به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از کوشش های ذی قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار و رؤسا و مدیران دانشگاه ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.

توفیق جنابعالی را در انجام این مسؤولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 245

به "رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید