دوم اسفند 97 جریمه نشوید

به گزارش مجله نایس پاتوق، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در اطلاعیه ای بیان کرد: طرح های ترافیک و زوج و فرد، پنجشنبه های اسفندماه نیز اجرا می گردد، شهروندان فردا مراقب باشند، جریمه نشوند.

دوم اسفند 97 جریمه نشوید

به گزارش ایرنا، سال جاری طرح های زوج و فرد و ترافیک روزهای پنجشنبه و آدینه اعمال نمی شد که همزمان با ایام پایانی سال و شلوغ تر شدن خیابان ها، این تدابیر اتخاذ شده است.

اطلاعیه سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران افزوده است: بنا به تصمیم شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و با توجه به افزایش ترافیک معابر مرکزی شهر در هفته های پایانی سال، در روزهای پنجشنبه اسفندماه 1397 طرح ترافیک و همچنین طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 تا ساعت 13 برقرار است.

براین اساس، شهروندانی که قصد دارند در روزهای پنجشنبه در ساعات مذکور با خودرو شخصی وارد محدوده طرح ترافیک شوند یا با پلاک زوج قصد تردد در محدوده زوج یا فرد را دارند، ضروری است با شارژ حساب شهروندی و رزرو روز، تردد خود را مجاز نمایند تا مشمول پرداخت جریمه نشوند.

همچنین در سامانه تهران من به نشانی اینترنتی my.tehran.ir امکان خرید طرح ترافیک برای روزهای پنجشنبه ایجاد شده است و شهروندان صرفا با وارد شدن به این سایت و افزایش اعتبار خود، می توانند به طور مجاز وارد محدوده طرح ترافیک شوند.

به گزارش ایرنا در شرایط کنونی 2 طرح محدوده ترافیک و زوج و فرد در شهر تهران اجرا می گردد که ورود به محدوده ترافیکی منوط به داشتن مجوز و ورود به محدوده طرح زوج و فرد براساس رقم سمت راست پلاک خودروهاست.

زمان اجرایی روزانه طرح های ترافیک تهران ساعت 6:30 تا 19 است، ضمن اینکه آدینه و ایام تعطیل نیز طرح های ترافیکی(ترافیک و زوج و فرد) اجرا نمی گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 160

به "دوم اسفند 97 جریمه نشوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوم اسفند 97 جریمه نشوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید