تور ارزان مکزیک: آنچه باید درباره سفر به مکزیک و هزینه های سفر بدانید

به گزارش مجله نایس پاتوق، مکزیک از جمله کشورهای واقع در آمریکای شمالی است کشوری پر جاذبه که هر ساله مقصد گردشگران زیادی است و توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب می نماید این کشور دارای جاذبه های متنوعی است شور و شوقی که در این کشور وجود دارد آن را به یکی از مقاصد گردشگری مهم تبدیل نموده است. فرهنگ و تاریخ این سرزمین بسیار ارزشمند و غنی است و امروزه نیز جاذبه های فرهنگی و تاریخی آن مورد توجه قرار می گیرد مردمان این منطقه مهمان نواز و خون گرم هستند آن ها فرهنگ و آداب و رسوم ویژه خود را دارند این سرزمین با وجود معماری های شگفت انگیز خود نیز مورد توجه است تاریخ این منطقه بسیار پر فراز و نشیب است بعلاوه این سرزمین دارای جاذبه های تاریخی زیادی نیز می باشد طبیعت این منطقه با توجه به اینکه بسیار فوق العاده است می تواند مقصد مناسبی برای گردشگران باشد. جاذبه های متنوع در این کشور در کنار جاذبه های تاریخی آن می تواند ارزشمند باشد و با سفر به کشور مکزیک می توانید از نزدیک این جاذبه ها را مشاهده کنید.

تور ارزان مکزیک: آنچه باید درباره سفر به مکزیک و هزینه های سفر بدانید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

راهنمای جامع سفر به مکزیک:

مکزیک یکی از کشورهای توریستی که برای گردشگران با سلیقه های مختلف مکان بسیار مناسبی است جاذبه های مدرن و تاریخی در این شهر موجب می شوند تا به یکی از مکان های گردشگری مهم در جهان تبدیل گردد. این کشور با تهران اختلاف زمانی 9 ساعته دارد شرایط آب و هوایی آن مناسب است و در بخش های مختلفی از آن نیز متنوع می باشد.

اطلاعات عمومی درباره مکزیک:

زبان رسمی مردمان این منطقه اسپانیایی است برق شهری که شهرهای مختلف این کشور عبور می نماید برق 127 ولتی است تماس های اضطراری برای برقراری ارتباط در صورت لزوم 911 است و کد کشوری نیز +52 است. رانندگی درون شهری در این کشور از سمت راست است بنابراین اگر قصد دارید تا ماشین کرایه کنید تا در تردد راحت تر باشید باید به این قوانین هدایت و رانندگی در این کشور توجه کنید. وجود فرودگاه در شهرهای مختلف موجب شده است تا سفر به این کشور راحت گردد و شما می توانید بلیط های هوایی خود را به شهرهای مختلفی تهیه کنید زیرا امکان فرود در فرودگاه های مختلف از شهرهای آن را خواهید داشت. بیش از 30 فرودگاه در شهرهای مختلفی از این کشور وجود دارد.

شرایط آب و هوایی منطقه:

شرایط آب و هوایی این کشور ویژه است این کشور پهناور در بخش های مختلفی از شهرهای خود دارای آب و هوای متنوعی است در منطقه ها ساحلی آن آب و هوای خشکی حاکم است بعلاوه در رشته کوه های فلات جنوبی آب و هوا نسبتا مرطوب است در بخش های استوایی نیز آب و هوای مرطوبی حاکم می باشد با این حال بخش های مختلفی از این کشور می تواند به عنوان یک اقامتگاه مناسب برای شما تبدیل گردد و امکان سفری دلنشین را در اختیار شما قرار دهد. تجربه سفر به کشور مکزیک در فصل های مختلفی از سال برای گردشگران ویژه می باشد و امکانات زایدی برای سرگرمی و گشت و گزار را در اختیار آن ها قرار می دهد.

برآورد هزینه های سفر:

هزینه های جاری در طی سفر به این کشور هزینه های مختلفی هستند که شامل هزینه های خوراک، خرید، وسیله نقلیه، هتل، بلیط و … می باشند با محاسبه تقریبی این هزینه ها می توانید برآورد بهتری داشته باشید و برنامه ریزی بهتری برای سفر خود خواهید داشت.

1- هزینه های اقامتی:

در سفر به کشور مکزیک یکی از هزینه های جاری سفر هزینه های اقامتی است برای اینکه در هزینه های خود صرفه جوبی بیشتری داشته باشید می توانید از هاستل ها برای اقامت بهره ببرید. هزینه های اقامت در هاستل ها برای یک شب 125 پزو است اتاق های اختصاصی که رزرو می کنید مبلغ 140 تا 200 پزو را دریافت می نمایند. بعضی از اتاق های اختصاصی با امکانات بیشتر نیز هزینه 400 پزو دریافت می نمایند هتل های ارزان قیمت در شهرهای مکزیک 300 پزو است بعلاوه برای کرایه آپارتمان نیز باید مبلغ 640 پزو پرداخت کنید اما این هزینه ها در شهرهای بزرگ تر می تواند یشتر باشد و بالغ بر 600 پزو محاسبه می گردد.

2- هزینه های غذا:

دسته ای دیگر از هزینه های جاری شامل هزینه های غذا می شوند غذاهای خیابانی که اغلب ارزان هستند 240 پزو تخمین زده می شوند برای سرو غذا در یکی از رستوران های معمولی نیز باید مبلغ 400 پزو پرداخت کنید. رستوران های مک دونالد نیز هزینه های آن 500 پزو در نظر گرفته می گردد.

3- هزینه های حمل و نقل:

بهتر است برای کاهش هزینه های خود از اتوبوس های درون شهری بهره ببرید هزینه های اتوبوس برای یک راستا 5 ساعته 480 پزو در نظر گرفته می گردد بعلاوه بعضی از ایرلاین ها راستاهای طولانی را با قیمت های مناسبی تردد می نمایند که می توانید از آن ها بهره ببرید که برای تردد از شک شهر به شهر دیگر مناسب می باشد و هزینه های شما را کمتر می نماید. کرایه تاکسی درون شهری نیز 16 پزو است که در صورت لزوم می توانید از آن ها بهره ببرید.

4- هزینه های سرگرمی:

یکی از هزینه های جاری و گران در طی سفر به کشور مکزیک هزینه های سرگرمیی است این کشور دارای سرگرمیات آبی همانند غواصی است که سرگرمیات گران قیمتی است و بسیاری از گردشگران از آن استفاده می نمایند. هزینه های سرگرمیی برای این کشور روزانه 2400 پزو در نظر گرفته می گردد برای بازدید از جاذبه های باستانی در این کشور نیز باید بلیط های ورودی تهیه کنید که هزینه های آن 160 پزو است.

دیدنی های مکزیک دارای جذابیت های زیادی هستند و هر ساله این کشور گردشگران زیادی را از نقاط مختلف جهان به ویژه ایران به خود جذب می نماید اگر می پرسید از کدام مکان های دیدنی مکزیک بازدید کنید باید در لینک با این جاذبه ها بیشتر آشنا شوید.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2077

به "تور ارزان مکزیک: آنچه باید درباره سفر به مکزیک و هزینه های سفر بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مکزیک: آنچه باید درباره سفر به مکزیک و هزینه های سفر بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید