راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران لندن

به گزارش مجله نایس پاتوق، چه برای برنامه کاری خود به لندن سفر می کنید و چه برای استراحت و تفریح به لندن می روید، خرید بلیط هواپیما تهران لندن می تواند به شما کمک کنند تا به راحتی به آنجا بروید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران لندن

لندن بزرگترین شهر اروپای غربی است و بیشتر گردشگران از متروی لندن برای رفت و آمد استفاده می کنند. بسکمک از جاذبه های اصلی در مرکز لندن واقع شده اند و می توان با پیاده روی به آن ها رسید یا یکی از دوچرخه های بوریس را که به طور فزاینده ای در همه جای لندن هستند، کرایه کرد. با این حال، اتوبوس های قرمز نمادین لندن و تاکسی های مشکی نیز وجود دارند که به شما کمک می کنند تا در اطراف این شهر وسیع بگردید.

رستوران های مشهور لندن

بی شک هنگام گشت وگذار در شهر زیبای لندن تمایل به پیدا کردن بهترین رستوران های این شهر دارید. در اینجا معروف ترین رستوران های لندن را به شما معرفی می کنیم.

  • رستوران Kiln
  • رستوران The Barbary
  • رستوران Hoppers
  • رستوران Smoke and Salt
  • رستوران Bright
  • رستوران Bountiful Cow
  • رستوران Padella
  • رستوران Social Eating House

جاذبه های گردشگری لندن

هنگام سفر به لندن، جاذبه های زیادی وجود دارد که باید از آن ها دیدن کنید، از مکان های دیدنی مهمی مانند کاخ های سلطنتی و پل لندن گرفته تا موزه های مشهور جهانی مانند موزه بریتانیا و موزه تاریخ طبیعی دیدن کنید. همچنین برای دیدن مرکز سیاسی بریتانیا، از جمله خیابان داونینگ، به وست می نستر بروید.

پارک المپیک ملکه الیزابت در استراتفورد، نه تنها یک جاذبه توریستی به خودی خود است، بلکه مرکزی برای اوقات فراغت و فعالیت های ورزشی است. می توانید در استخر المپیک در مرکز ورزش های آبی شنا کنید، در فضای سبز پارک پرسه بزنید و در پارک لی دره VeloPark دوچرخه سواری کنید.

لندن دارای هشت پارک سلطنتی از جمله هاید پارک، پارک ریچموند و ریجنت پارک است. هرکدام علاوه بر چندین هکتار زمین سبز پارک، چیز های زیادی برای ارائه دارند، مانند قایق سواری در سرپنتاین در هاید پارک. اگر زمانی که در لندن هستید علاقه مند به دیدن مراسم باشکوهی هستید، در حدود ساعت 11:30 صبح در کاخ باکینگهام برای 45 دقیقه مراسم تعویض گارد انجام می شود که به عنوان یک جاذبه توریستی می توانید آن را مشاهده کنید.

یکی دیگر از تجربه های ضروری در سفر به لندن، دیدن یک نمایش در وست اند است. به لندن و به شهری پرجنب و جوش و مدرن بروید و زیبایی های آن را کشف کنید که جاذبه های فراوانی را ارائه می دهد. در این شهر که در کنار رودخانه تیمز واقع شده است، کار های زیادی برای انجام دادن و دیدن شگفتی ها وجود دارد. از عظمت ساختمان های گوتیک مانند کاخ وست می نستر و ساختما مجلس مجلس در همان حوالی لذت ببرید.

می توانید چشم انداز ها معروف دیگری مانند کاخ باکینگهام، میدان ترافالگار و چشم لندن را بیابید. این شهر مملو از موزه ها و گالری های هنری و همچنین فرصت های غذاخوری و خرید در سطح جهانی است. همچنین در هر یک از 32 منطقه لندن جاذبه های پنهانی وجود دارد. برای کاوش در شهری پر از تاریخ و ظرافت مدرن، بلیط هواپیما تهران لندن را رزرو کنید.

سفر خود را از تهران به لندن برنامه ریزی کنید

لندن هر ساله هزاران بازدید کننده را برای تجارت و تفریح جذب می کند. چه برای برنامه کاری خود به لندن سفر می کنید و چه برای استراحت و تفریح به لندن می روید، خرید بلیط هواپیما تهران لندن می تواند به شما کمک کنند تا به راحتی به آنجا بروید.

با جستجو در سایت های خرید بلیط می توانید خطوط هوایی محبوب را برای پرواز به لندن پیدا کنید، بهترین فصل را برای بازدید لندن انتخاب کنید و قبل از رسیدن، جاذبه های لندن را مرور کنید. با رزرو بلیط، جاذبه های هیجان انگیزی که منتظر شما برای کاوش در لندن هستند را بازدید کنید. بهترین زمان برای رزرو پرواز از تهران به لندن را پیدا کنید و برنامه ریزی سفر خود را شروع کنید.

سفری به یادماندنی

با استفاده از اینترنت برای مشاهده جاذبه های لندن قبل از رسیدن به آنجا، راستا سفر را مرور کنید و سفر خود از تهران به لندن را به یک سفر خاطره انگیز تبدیل کنید. هنگامی که بدانید در لندن چه کاری باید انجام دهید، می توانید بهترین تجربه سفر ممکن را داشته باشید.

برنامه ریزی از قبل موثرترین راه برای اطمینان از اینکه کل تجربه سفر شما به خوبی پیش می رود است. فرقی نمی کند که برای انتخاب رستوران عالی، کشف بهترین مکان ها برای امتحان طعم های محلی یا یافتن خیره کننده ترین چشم انداز ها شهر به کمک نیاز داشته باشید، چراکه انواع راهنماهای سفر در هر مرحله از سفرتان به لندن همراه شما است.

مدت زمان پرواز از تهران به لندن

این راستا اصولا 6 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد، اما این زمان با توجه به تعدد توقف ها فرق دارد.

برای خرید بلیط هواپیما لندن تهران کلیک کنید.

روش حمل و نقل از فرودگاه اصلی تا مرکز شهر لندن

  • فاصله فرودگاه استانستد: حدود 48 کیلومتر است که با تاکسی حدود یک ساعت فاصله دارد.
  • فاصله فرودگاه هیترو: حدود 23 کیلومتر است که با تاکسی حدود 40 دقیقه فاصله دارد.
  • فاصله فرودگاه لوتون: حدود 44 کیلومتر است که با تاکسی حدود یک ساعت فاصله دارد.

محبوب ترین خطوط هوایی از تهران (THR) به لندن (LON)

خطوط هوایی بریتیش ایرویز و ایران ایر پرطرفدارترین خطوط هستند.

چند فرودگاه در لندن وجود دارد؟

فرودگاه لندن بیگین هیل، فرودگاه گاتویک، فرودگاه هیترو لندن، لندن لوتون فرودگاه و فرودگاه استانستد لندن.

منبع: کجارو
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1966

به "راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید