درخشش عضو نوجوان کانون پرورش فکری دامغان در جشنواره ادبی یوسف

به گزارش مجله نایس پاتوق، نبی الله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در سمنان، بیان نمود: اثر داستانی هلیا هنرور عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری دامغان با عنوان تنهایی برگزیده جشنواره ملی ادبی یوسف شناخته و از سوی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان تجلیل شد.

درخشش عضو نوجوان کانون پرورش فکری دامغان در جشنواره ادبی یوسف

وی اضافه نمود: آیین اختتامیه هشتمین و نهمین دوره جایزه ملی ادبی یوسف با رویکرد داستان نویسی دفاع مقدس و جبهه مقاومت به صورت مجازی هم زمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار گردید.

خدابخشی یادآور شد: 2 هزار و 500 اثر در دوره هشتم و 2 هزار و 971 اثر نیز در دوره نهم به دبیرخانه این جشنواره رسید و به صورت جداگانه داوری شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با بیان این که جشنواره با یاد شهید یوسف ملک شامران از سال 1385 تا به امروز در حال برگزاری است، توضیح داد: توجه به نوقلمان در عرصه داستان نویسی، شناسایی جوانان صاحب قلم و فراوری آثار فاخر ادبی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.

وی در ادامه اظهار کرد: در هر دوره از جشنواره 3 نفر به عنوان منتخبان اصلی و 17 نفر هم شایسته تقدیر معرفی شدند.

خدابخشی اضافه نمود: 40 اثر منتخب این جشنواره در کتاب یوسف نهم چاپ خواهد شد و یکی از آثار این مجموعه داستان کوتاه عضو نوجوان کانون دامغان است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1502

به "درخشش عضو نوجوان کانون پرورش فکری دامغان در جشنواره ادبی یوسف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش عضو نوجوان کانون پرورش فکری دامغان در جشنواره ادبی یوسف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید