مارال فرجاد همسر شوهر مطلقه شقایق دهقان کیست ؟!

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران: مارال فرجاد خواهر مونا فرجاد است که دو سال از او کوچکتر است و او هم از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد.

مارال فرجاد همسر شوهر مطلقه شقایق دهقان کیست ؟!

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد از بازیگران پیشکسوت است مارال فرجاد از دوره نوجوانی در عرصه بازیگری فعالیت نموده است .مارال فرجاد به همراه مونا فرجاد از بازیگران بی حاشیه ای هستند مارال فرجاد اخیرا حواشی در فضای مجازی به همراه داشته است مارال فرجادبازیگری را از تئاتر آغاز نموده است

در اخبار اخیر گفته می گردد که مارال فرجاد با بازیگر معروف ازدواج نموده است اما خود این دو بازیگر تا کنون این اخبار را تایید یا تکذیب ننموده اند.

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است .مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است .اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود. تا به حال در چندین نمایش و مجموعه تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخته از جمله آنها نمایشهای :باغ شب نما ، سلطان گداها ، زندگی جاری است و…. و مجموعه هایی چون :حلقه سبز ، روح مهربان و … و فیلمهایی مانند شام عروسی ، پسران آجری ، ماه عسل و…. ساده و دوست داشتنی.

خانواده مارال فرجاد

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد که از بازیگران پیکسوت سینما است می باشد. خواهر مارال فرجاد نیز مونا فرجاد است که دو سال از او کوچکتر است و او هم از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد.

با پدر و مادرمان دوستیم و رابطه بسیار خوبی باهاشون دارید؟

وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همواره به ما می گفت :اگر بدترین کار جهان را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد.همواره با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و فکر ما گردد، شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همواره با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آنها مطرح کنیم.

رابطه پدر ودختری مارال فرجاد

باید از نزدیک رابطه استاد فرجاد با دخترانش را ببینید و همینطور رابطه دخترها با پدرشان؛ آنها به قدری صمیمی است که گویی دوستانی نزدیک برای یکدیگر هستند و جالب تر آنکه خیلی هم با همدیگر هماهنگ هستند و یک تله پاتی خاص بین آنها جریان دارد.

آغاز فعالیت هنری مارال فرجاد

مارال فرجاد به یاری پدرش بازیگری را در سن 3 سالگی در تله تئاتر تلویزیونی بنام من هستم، اما یک سیاه به کارگردانی اسماعیل شنگه آغاز کرد، بصورت جدی در سال 1370 به همراه پدرش در تئاتری به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت.

تجربه سینما و تلویزیون مارال فرجاد

فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگر از سال 1384 با فیلم شام عروسی آغاز کرد و در تلویزیون نیز با سریال تا صبح (مستانه) در سال 1385 بطور رسمی واردقاب تصویر شد.

تنها به عنوان بازیگر طنز شناخته نشویم

مارال فرجاد درباره هدایت پدرش در ابتدای حضور در عرصه بازیگر توضیح داد :سال 79 یا 80 کوچه اقاقیا را به من و مونا پیشنهاد دادند که ما به خاطر اینکه صرفا به عنوان بازیگر طنز تنها شناخته نشویم نپذیرفتیم !

غافلگیر کردن مهران مدیری در دورهمی

در همین ابتدای برنامه مارال و مونا فرجاد یک سورپرایز برای مهران مدیری داشتند و عکسی از مراسم ازدواج مهران مدیری در سریال باغ گیلاس را تقدیم او کردند که در این عکس خودشان دو دختربچه کوچک بودند.

علت کم کاری جلیل فرجاد

مهران مدیری ضمن دعوت از جلیل فرجاد برای حضور در برنامه پرسید چرا آقای فرجاد کم کار شده است ؟ مونا ادامه داد شاید چون پیشنهاد خوبی نداشته است، کمتر کار تصویری انجام داده اند اما پدرم مشغول تئاتر و کار دوبله هستند.

مجری برنامه دورهمی پرسید کدام تان زورگو تر هستید ؟

مارال گفت:من ،البته در منزل آنقدر دوستم دارند که حرفم را می پذیرد و در پاسخ به اینکه کدامشان بازیگر بهتری هستند گفت:بازیگر خوب بودن بستگی به کوشش ما دارد و یک امر نسبی است ، مونا اعتماد به نفس بیشتری دارد و من به علت اینکه خجالتی بودم برای رسیدن به جایگاهم کوشش بیشتری نموده ام.

شغل دوم مارال فرجاد

از دوران کودکی به بازیگری علاقه دارم دانش آموخته رشته عکاسی هستم و می توانستم آتلیه بزنم، در ایران برای بازیگران داشتن 2 شغل خیلی خوب است ولی خیلی سخت است، کار ما خیلی پراکنده است و امکان دارد چند ماه بیکار باشیم، اما وقتی سر کار می رویم 5 تا 6 ماه درگیر بازی هستیم و حتی در این تایم، زمانی برای استراحت، خانواده و شغل دوم نداریم.

اوقات فراغت و زندگی مارال فرجاد

تئاتر می بینم، فیلم می بینم، اسکواش بازی می کنم، ورزش می کنم، سینما می روم و با دوستانم معاشرت نمایم.

مطالعه

بجز نمایش و رمان، بیشتر کتاب های روان شناسی می خوانم.

خوراکی های محبوب مارال فرجاد

به شدت به سمنو علاقه دارم .به نظرم خیلی خاصیت دارد و اینکه از کودکی طعم خاص و عجیب آن را خیلی دوست داشتم و همواره در حال ناخنک زدن بودم! البته خودم تابه حال هیچ وقت سمنو درست ننموده بودم.

قسمتی از مصاحبه با مارال فرجاد

با توجه به این که خانوادگی در کار هنر هستید، چقدر برای خانواده وقت می گذرانید؟

کارهایم اخیرا زیاد شده و همین باعث شده مدتی کمتر وقت بگذرانم. اما در کل با خانواده زیاد وقت می گذرانم.

اهل مطالعه هستید؟

بله، متاسفانه شبکه های اجتماعی آدم را سمت خودش می کشاند. من به خاطر کارم مجبورم حضور داشته باشم، اما برخی روزها تصمیم می گیرم این برنامه را ببندم، ولی کلی پیغام می دهند یا کلی اتفاقات می افتد و نمی توانم ببینم. کنترل شبکه های اجتماعی سخت هست باید هم از آن استفاده کرد و هم تحت کنترلش داشت. استفاده از شبکه های اجتماعی نباید به اعتیاد مبدل بگردد. بیش از حد در فضای مجازی بودن، باعث شده برخی اوقات فرصت هایی را از دست بدهم.

منبع:رستا

منبع: رکنا
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1983

به "مارال فرجاد همسر شوهر مطلقه شقایق دهقان کیست ؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارال فرجاد همسر شوهر مطلقه شقایق دهقان کیست ؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید