دانشگاه آزاد کرج میزبان مسابقات ملی دانشجویی بتن

به گزارش مجله نایس پاتوق، هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن دانشجویان سراسر کشور، 11 مهرماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می گردد.

دانشگاه آزاد کرج میزبان مسابقات ملی دانشجویی بتن

به گزارش خبرنگاران، دکتر مهرداد عباسی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن دانشجویان سراسر کشور با حضور تیم های مختلف دانشجویی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های دولتی سراسر کشور در واحد کرج برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: استان البرز و شهرستان کرج، ظرفیت قابل توجهی در مقوله بتن و شرکت ها و کارخانجات فراوری بتن در کشور دارند که این امر لزوم آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان، استادان، صاحبنظران دانشگاهی و همچنین مهندسان، سازندگان و سایر دست اندرکاران صنعت ساختمان با علم روز کشور و دنیا در مورد بتن را می طلبد.

دکتر عباسی با تأکید بر اینکه برگزاری این مسابقات زمینه تبادل هرچه بیشتر علمی و عملی را میان دانشگاهیان، صاحبان صنایع و مصرف کنندگان بتن در کشور فراهم می نماید، ابراز امیدواری کرد که با ارزیابی شایسته و حرفه ای آثار، داده ها و نتایج حاصل از برگزاری این رویداد یک روزه علمی، گام مهمی در توسعه کیفیت و تکنولوژی ساخت بتن و ساختمان در کشور برداشته گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 375

به "دانشگاه آزاد کرج میزبان مسابقات ملی دانشجویی بتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد کرج میزبان مسابقات ملی دانشجویی بتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید