خبرگزاری آموزش عالی استان مرکزی در دانشگاه اراک شروع به کار کرد خبرنگاران

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرگزاری آموزش عالی استان مرکزی در دانشگاه اراک با هدف اطلاع رسانی اخبار، ظرفیت ها و دستاورد های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و مراکز صنعتی استان مرکزی شروع به کار کرد.

خبرگزاری آموزش عالی استان مرکزی در دانشگاه اراک شروع به کار کرد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، خبرگزاری آموزش عالی استان مرکزی در دانشگاه اراک با هدف اطلاع رسانی اخبار، ظرفیت ها و دستاورد های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و مراکز صنعتی استان مرکزی شروع بکار نموده است.

روابط عمومی دانشگاه اراک این خبرگزاری را با عنوان انگلیسی sience news agency و با نام اختصاری SNA از فروردین 99 به صورت غیرعلنی ایجاد کرد و روز گذشته با رونمایی از سایت این خبرگزاری، فعالیت آن به صورت رسمی ادامه پیدا می نماید.

این خبرگزاری با هدف انعکاس نقش دانشگاه های استان مرکزی در فضای رسانه ای کشور، آگاهی بخشی در زمینه دستاورد های علمی پژوهشی و فرهنگی دانشگاه های این استان، معرفی ظرفیت های علمی و تحقیقاتی اعضای هیات علمی، دانشجویان و متخصصان دانشگاه ها وصنایع، انعکاس دستاورد ها و ظرفیت های دانشجویی، انتشار مطالبات دانشجویان، برگزاری کارگاه های مستمر آموزشی برای دانشجویان دانشگاه های استان مرکزی برای آموزش فراوری محتوای خبری و ... احداث شده است.

سعید حمیدی، رئیس دانشگاه اراک در آیین افتتاح این خبرگزاری اظهار کرد: استان مرکزی 60 مرکز آموزش عالی دولتی، غیردولتی، غیرانتفاعی و ... دارد و افتتاح خبرگزاری آموزش عالی می تواند اطلاع رسانی ثمربخشی با موضوع این حوزه تخصصی در استان داشته باشد.

حمیدی بیان نمود: خبرگزاری ها و نشریات رکن مهم در هر کشوری هستند و اگر رسانه ها در یک جامعه اخبار را صحیح و به موقع منتشر نمایند، قطعا بسیاری از مسائل و مسائل در آن جامعه حل می گردد.

رئیس دانشگاه اراک توضیح داد: با وجود شبکه های اجتماعی فراوان و پرمخاطب، تشخیص اخبار صحیح سخت شده و به همین سبب وجود خبرگزاری های قابل اطمینان یک ضرورت اساسی در هر جامعه ای است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1512

به "خبرگزاری آموزش عالی استان مرکزی در دانشگاه اراک شروع به کار کرد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرگزاری آموزش عالی استان مرکزی در دانشگاه اراک شروع به کار کرد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید