خبرهای نو از تیک آبی جنجالی توییتر ، سرویس های شرکت ایلان ماسک چقدر گران می گردد؟

به گزارش مجله نایس پاتوق، توییتر اعلام نموده است که از دوشنبه (امروز) قیمت بالاتری به تیک آبی برای آی او اس و علامت های تازه تعلق می گیرد.

خبرهای نو از تیک آبی جنجالی توییتر ، سرویس های شرکت ایلان ماسک چقدر گران می گردد؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گیزموچاینا، سرویس اشتراکی علامت تیک آبی توییتر که مدتی است بحث برانگیز شده، از روز دوشنبه دوباره راه اندازی می گردد. این سرویس که برای جلوگیری از جعل هویت در نظر گرفته شده، برای کاربران افزایش هزینه خواهد داشت. علامت تیک آبی و سایر سرویس های ویژه توییتر 8 دلار در ماه برای وب و 11 دلار در ماه برای iOS هزینه خواهد داشت.

توییتر اعلام نموده است که مشترکان توییتر آبی، تیک آبی را دریافت می نمایند، اما این تنها پس از آنالیز حساب کاربری آن ها امکان پذیر است. این شرکت در یک رشته توییت نوشت: وقتی مشترک می شوید، امکان ویرایش توییت، امکان استفاده از reader mode، امکان آپلود ویدیوی 1080p، و یک علامت آبی (پس از آنالیز حسابتان) دریافت خواهید کرد.

تعیین نیست که فرآیند آنالیز حساب شامل چه مواردی می گردد، اما به نظر می رسد شماره تلفن تایید شده، یکی از ملزومات یک حساب معتبر خواهد بود. این نشان می دهد که فرآیند آنالیز به نوعی شامل تایید هویت کاربر می گردد، اگرچه هنوز تعیین نیست که این تایید به چه شکل خواهد بود.

شیوه قبلی دریافت تیک آبی تایید، به ازای پرداخت پول که به وسیله ایلان ماسک، مالک توییتر معرفی گردید، نقدها زیادی به همراه داشت. منتقدان گفتند که در این صورت، علامت آبی بی معنی می گردد. در گذشته، فرآیند تایید شامل دریافت یک شناسه صادر شده معتبر دولتی و دریافت شواهدی بر این بود که کاربر، فردی برجسته و شناخته شده است.

ماسک در پاسخ به هرج و مرج ناشی از جعل هویت با علامت آبی، در اواخر ماه نوامبر در توییتی از طرحی اطلاع داد که طی آن شرکت ها، یک علامت تایید طلایی دریافت می نمایند و نهادهای دولتی علامت تایید خاکستری. او در آن موقع نوشت: برای دریافت علامت آبی برای افراد مشهور یا غیرمشهور، حساب های کاربری به صورت دستی احراز هویت می شوند.

توییتر اخیرا تایید نموده است که طرح تیک های طلایی و خاکستری برای شرکت ها و دولت اجرایی خواهد شد. بعلاوه گفته شده است که مشترکین آبی توییتر می توانند دسته، نام کاربری یا عکس پروفایل خود را تغییر دهند، اما اگر این کار را انجام دهند، به طور موقت علامت آبی را تا زمانی که حسابشان بازبینی گردد، از دست خواهند داد.

توییتر هیچ اطلاعات بیشتری در خصوص روند آنالیز حساب های کاربری برای تایید هویت صاحب حساب ها ارائه نکرد.

بعلاوه توییتر اعلام نموده است که مشترکین آبی توییتر که قبلا به وسیله iOS برای قیمت اولیه 8 دلار در ماه ثبت نام نموده اند، اطلاعیه ای در رابطه با پرداخت هزینه ماهانه 11 دلاری iOS دریافت می نمایند و می توانند به جای آن با نرخ 8 دلار به وسیله وب اشتراک دریافت نمایند. نسخه های iOS و وب دارای ویژگی های یکسانی هستند و کاربران اندروید می توانند به وسیله وب خرید نمایند و در دستگاه های اندروید خود از خدمات تیک آبی استفاده نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2142

به "خبرهای نو از تیک آبی جنجالی توییتر ، سرویس های شرکت ایلان ماسک چقدر گران می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای نو از تیک آبی جنجالی توییتر ، سرویس های شرکت ایلان ماسک چقدر گران می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید