ثبت نام مسکن ملی در قم تا 25 اسفند ادامه دارد

به گزارش مجله نایس پاتوق، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: ثبت نام استان قم تا ساعت 24 روز یکشنبه 25 اسفند ادامه خواهد داشت.

ثبت نام مسکن ملی در قم تا 25 اسفند ادامه دارد

جهت دریافت خدمات شرکت بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، پروانه اصلانی بیان نمود: ثبت نام استان تهران، شهرستان های استان تهران و آذربایجان شرقی و سمنان هم همزمان با قم انجام و تا ساعت 24 روز یکشنبه 25 اسفند ادامه خواهد داشت.

او اضافه کرد: متقاضیان ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن از امروز می توانند در 8 شهر جدید، ثبت نام نمایند. ثبت نام متقاضیان در 8 شهری که امروز شروع شده، تا ساعت 24 روز آدینه 23 اسفند ادامه دارد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی ادامه داد: بعضی از شایعات در رابطه با حذف شهرهایی از تهران مطرح شده بود، که به صورت کامل تمامی آن ها را رد می کنیم.

اصلانی گفت: طرح ثبت نام به وسیله پیغامک را برای جلوگیری از خروج مردم از واحدهای مسکونی در راستای شیوع ویروس کرونا راه اندازی نموده ایم. برای آنکه متقاضیان از خانه بیرون نروند، می توانند با ارسال کد ملی خود به سرشماره 300073640 ثبت نام خود را انجام دهند و بعد از اتمام شیوع ویروس کرونا می توانند، طی زمانی که اعلام می کنیم مدارک خود را در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری نمایند.

او اضافه کرد: به هیچ عنوان متقاضیان نگران ثبت نام خود در این بازه های زمانی نباشند چرا که بعد از بازگشت شرایط به حالت عادی مهلتی را برای اعتراض و همچنین برای ثبت نام متقاضیانی که به وسیله پیغامک اقدام نموده اند را فراهم خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی اظهار کرد: بیش از 57 هزار نفر هم به وسیله پیغامک در طرح اقدام ملی ثبت نام نموده اند.

اصلانی توضیح داد: امروز از ساعت 10 صبح ثبت نام شهرهای جدید استان البرز، اصفهان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، فارس، مرکزی، خراسان رضوی و بوشهر شروع شده است.

او گفت: حجم ورودی متقاضیان در روزهای ابتدایی بسیار زیاد بود و از سوی دیگر با توجه به آنکه ثبت نام در 17 استان انجام شد، مشکلاتی از سوی سیستم های مخابراتی و پیغام رسان شرکت مخابرات ایجاد شد، به طوری که امکان ارسال کد رهگیری برای متقاضیان وجود نداشت و همین موضوع باعث می شد که متقاضیان تصور نمایند ثبت نام آن ها انجام نشده، اما بعد از پیگیری های بسیار زیاد این مشکل بلافاصله برطرف شد و کد رهگیری به ثبت نام نمایندگان ارسال شد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی اظهار کرد: به زودی فضایی را در سامانه ایجاد خواهیم کرد تا متقاضیان بتوانند با ارسال کد ملی خود بتوانند کد رهگیری را بازیابی نمایند.

اصلانی بیان نمود: پالایش و غربالگری ثبت نام نمایندگان در طرح اقدام ملی مسکن بعد از عادی شدن شرایط و برطرف کرونا شروع می گردد و متقاضیان نگران ثبت نام در این مرحله نباشند.

او گفت: شرایط این دور از ثبت نام متقاضیان هیچ تفاوتی با مرحله اول نداشته و تنها چند گزینه جدید اضافه شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 776

به "ثبت نام مسکن ملی در قم تا 25 اسفند ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام مسکن ملی در قم تا 25 اسفند ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید