تعداد دوربین های جاده ای تا خاتمه سال به 7800 دستگاه می رسد

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن نیا با اعلام این خبر گفت: با نصب این 2500 دستگاه دوربین نظارتی و تردد شمار، تعداد دوربین های نصب شده در سراسر کشور به بیش از 7000 دستگاه می رسد که تمامی جاده های کشور را تحت پوشش قرار می دهند.

تعداد دوربین های جاده ای تا خاتمه سال به 7800 دستگاه می رسد

وی افزود: هم اکنون در جاده های کشور حدود 4600 دستگاه تجهیزاتی اعم از دوربین های تصویری و تردد شمار نصب شده و در حال بهره برداری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از نصب 700 دستگاه دیگر علاوه بر 2500 دستگاه در دستور کار، تا انتها امسال در جاده های برون شهری کشور خبر داد.

با اعلام حسن نیا، تعداد تجهیزات جاده ای اعم از دوربین و تردد شمار تا انتها امسال در تمامی جاده های کشور به 7800 دستگاه خواهد رسید.

وی از ویژگی های نصب دوربین، تردد شمار و سایر تجهیزات را کاهش تصادفات جاده ای برشمرد و گفت: قراردادهای خرید دوربین ها، تردد شمار و سایر تجهیزات نظارتی 3 هزار میلیارد تومان هزینه برداشته که با همکاری بخش خصوصی بوده است. این اقدامات تحول اساسی در ترددها به ویژه تردد بار در کشور ایجاد می کند.

حسن نیا تشکیل بانک اطلاعاتی حمل و نقل جاده ای کشور را راهکاری مناسب برای کنترل قاچاق عنوان نمود و گفت: با سیستمی شدن، شاهد تحرک اساسی در حمل کالای بدون بارنامه در کشور بودیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 963

به "تعداد دوربین های جاده ای تا خاتمه سال به 7800 دستگاه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد دوربین های جاده ای تا خاتمه سال به 7800 دستگاه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید