ترم جاری در دانشگاه صنعتی بهبهان یک ماه تمدید شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان از تمدید شدن ترم جاری در این دانشگاه برای افزایش فرصت مطالعه دانشجویان اطلاع داد.

ترم جاری در دانشگاه صنعتی بهبهان یک ماه تمدید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

اسماعیل فاطمی بهبهانی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نیم سال دوم تحصیلی 98-99 دانشگاه صنعتی بهبهان تا 18 تیر ماه یعنی حدود یک ماه تمدید شد. پیش از این خاتمه نیم سال دوم تحصیلی 15 خرداد مقرر شده بود.

وی با بیان اینکه از 18 تیر به بعد هیچ کلاس مجازی در دانشگاه صنعتی بهبهان برگزار نمی گردد، ادامه داد: پس از آن با دانشگاه های استان درباره نحوه برگزاری امتحانات خاتمهی تصمیم گیری خواهیم کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با اشاره به دلایل تمدید ترم در این دانشگاه توضیح داد: تمدید یک ماهه نیم سال دوم 98-99 به این دلیل بود که بعضی از اعضای هیات علمی با توجه به اینکه برگزاری و شرکت در کلاس های مجازی از 16 فروردین اجباری شده بود، کلاس های مجازی را با اندکی تاخیر شروع نموده بودند. از طرفی بعضی از دانشجویان نمی توانستند فایل های درسی را دانلود نمایند، زیرا از نظر دسترسی به اینترنت دچار مشکلاتی شده بودند، هرچند که بسیاری از اعضای هیات علمی فایل های درسی را در اختیار دانشجویان قرار داده بودند.

فاطمی بهبهانی در خاتمه با بیان اینکه 18 تیر خاتمه کلاس های مجازی این دانشگاه خواهد بود، گفت: از آن جا که مهیا شدن ساز و کار و دسترسی به اینترنت بعضی از دانشجویان برای کلاس های مجازی، کمی زمانبر بود، بعضی از دانشجویان درخواست تمدید کلاس ها را داشتند تا فرصت مطالعه محتوای درسی را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 993

به "ترم جاری در دانشگاه صنعتی بهبهان یک ماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترم جاری در دانشگاه صنعتی بهبهان یک ماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید