تازه ترین جزئیات درباره قیمت نهایی خودروی شاهین

به گزارش مجله نایس پاتوق، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: قیمت نهائی محصول جدید گروه خودروسازی سایپا هنوز نهائی نشده و مبلغ پیش پرداخت برای ثبت نام شاهین، به صورت علی الحساب است.

تازه ترین جزئیات درباره قیمت نهایی خودروی شاهین

به گزارش خبرنگاران به نقل از دنیای اقتصاد، مجید باقری با بیان اینکه به تازگی ابهاماتی در مورد امکانات و تجهیزات خودرو شاهین مطرح شده، اضافه کرد: خودرو شاهین با امکانات و تجهیزات متفاوت در چند تیپ فراوری و عرضه خواهد شد و مشتریان محترم این خودرو می توانند با توجه به بودجه و سطح احتیاج خود، تیپ مورد نظر شاهین را در زمان تکمیل وجه با امکانات و تجهیزات موردنظر خود برای تحویل انتخاب نمایند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده در گروه خودروسازی سایپا فراوری انبوه این خودرو به زودی شروع خواهد شد و تا ماههای آینده شاهد حضور این خودرو در خیابان ها خواهیم بود.

قائم مقام مدیرعامل سایپا اضافه کرد: خودرو شاهین در طرح های فروش اخیر محصولات سایپا با موعد تحویل دی، بهمن و اسفند99عرضه شده بود و مشتریان محترم اطمینان داشته باشند که خودروهای خود را در زمان مقرر و حتی زودتر از موعد اعلام شده، تحویل خواهند گرفت.

در همین زمینه:

  • سایپا مشخصات تیپ های خودروی شاهین را گفت | جدول مشخصات
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1120

به "تازه ترین جزئیات درباره قیمت نهایی خودروی شاهین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین جزئیات درباره قیمت نهایی خودروی شاهین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید